Ας το πάρουμε από την αρχή. Το ΚΤΕΛ Πιερίας γνωρίζουμε όλοι ότι έχει ελλείψεις σε δρομολόγια. Πολλοί συμπολίτες μας ζητούν επιτακτικά σύνδεση της Κατερίνης με Βέροια, Κοζάνη, Ιωάννινα, Τρίκαλα αλλά και το ΤΕΙ της Σίνδου στη Θεσσαλονίκη.
Το Katerinipress, από την πρώτη στιγμή στήριξε αυτές τις φωνές και καταφέραμε με τη συλλογική πίεση, ν΄ "αναγκάσουμε" τον ιδιωτικό φορέα να ξεκινήσει δειλά δειλά νέα γραμμή από Κατερίνη για Λάρισα και μάλιστα σε καθημερινή βάση. Μέχρι στιγμής μαθαίνουμε ότι τα δρομολόγια πηγαινοέρχονται σχεδόν γεμάτα. Υπάρχουν και πάλι παράπονα σχετικά με τις ώρες αναχώρησης και επιστροφής , αλλά πιστεύουμε πως η διοίκηση του ΚΤΕΛ θα προσπάθήσει το καλύτερο δυνατό και γι΄αυτό.
Από την πλευρά τους όμως οι άνθρωποι του ΚΤΕΛ Πιερίας έχουν και αυτοί δίκιο. Όπως χαρατηριστικά μας λένε, τα περισσότερα δρομολόγια των χωριών, κωμοπόλεων του νομού πηγαινοέρχονται σχεδόν άδεια. Αν εξαιρέσουμε τις γραμμές Θεσσαλονίκης, Αθηνών και Λιτοχώρου οι υπόλοιπες είναι παθητικές. Με λίγα λόγια η ιδιωτική αυτή επιχείρηση 'μπαίνει μέσα", αλλά αποφασίζει να μην διακόψει γραμμές οι οποίες είναι οικονομικά ασύμφορες. Αντίθετα καλύπτει τη χασούρα, από τα κέρδη της Θεσσαλονίκης και των Αθηνών.
Γι΄αυτό το λόγο ήταν διστακτικοί στην έναρξη νέας γραμμής για Λάρισα και συνεχίζουν να είναι διστακτικοί για τη σύνδεση της Κατερίνης με Βέροια και Κοζάνη. Μετά την έναρξη της γραμμής της Λάρισας υπήρξαν παράπονα επιβατών για το κόστος του δρομολογίου, περίπου 14,50 ευρώ πήγαινε έλα. Κανείς όμως δεν κατανοεί ότι η ιδιωτική αυτή επιχείρηση έχει έξοδα που πρέπει να καλυφθούν. Έχει υπαλλήλους που πρέπει να πληρωθούν. Χρειάζεται επιπλέον υπαλλήλους σε περίπτωση νέων γραμμών, οι μισθοί των οποίων θα πρέπει επίσης να πληρωθούν.
Δεν τους δικαιολογούμε σε καμία περίπτωση. Τους κατανοούμε όμως. Και εδώ προκύπτει το ερώτημα. Γιατί η εκάστοτε κυβέρνηση καθυστερεί την επιδότηση των Υπεραστικών ΚΤΕΛ ; Είναι δυνατόν να δίνονται πάντα επιδοτήσεις στις συγκοινωνίες της Αθήνας, του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, και τα ΚΤΕΛ της περιφέρειας, μεταξύ των οποίων και η Κατερίνη, να παρακαλούν για οικονομική στήριξη ;
Επιβάλλεται να σκύψουν και συνδράμουν σε αυτό το πρόβλημα με όποιο τρόπο μπορούν τόσο οι τοπικοί βουλευτές , η αντιπεριφερειάρχης όσο και οι δήμαρχοι της Πιερίας, ώστε να λυθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα και να είναι ευχαριστημένες και οι δύο πλευρές. Τόσο οι επιβάτες που ταλαιπωρούνται πηγαίνοντας Θεσσαλονίκη και από εκεί Βέροια, Κοζάνη, Ιωάννινα όσο και το ΚΤΕΛ Πιερίας το οποίο αν είχε την οικονομική δυνατότητα θα εξυπηρετούσε πολύ περισσότερες γραμμές σε ολόκληρη την Ελλάδα, ακόμη και Κομοτηνή και Πάτρα. Με αλληλοβοήθεια και αλληλοστήριξη όλα μπορούν να γίνουν.
Για το Katerinipress,
Χάρης Μπαζάκος
Για το Katerinipress,
Χάρης Μπαζάκος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !