13 Μαΐου 2022

Πλαταμώνας: Δεκάδες παράπονα καταναλωτών για το ηλεκτρονικό κατάστημα Deportes .gr


Αποδέκτης παραπόνων έγινε από χθες το απόγευμα το Katerinipress από αρκετούς καταναλωτές, που αν και έχουν προπληρώσει τις παραγγελίες τους ,δεν έχουν ακόμη εξυπηρετηθεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα Deportes.gr με έδρα τον Πλαταμώνα. Όπως μάλιστα αναφέρουν σε πολλά από τα σχόλια τους, τόσο στο katerinipress όσο και στο skroutz.gr, οι υπεύθυνοι του καταστήματος δεν απαντούν ούτε στα τηλέφωνα. Διαβάστε χαρακτηριστικά τι γράφουν οι αγοραστές: 



"Δεν ντρέπεστε καθόλου εκεί στο Deportes...gr ; Γιατί δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε σε απλές παραγγελίες; Πέρασε ένας μήνας απο την παραγγελία μου, την οποία φυσικά έχω προπληρώσει, και σε κάθε επικοινωνία (απο τη μεριά μου πάντα) μου λέγατε την επόμενη εβδομάδα θα παραλάβετε. 5 εβδομάδες και ακόμα δεν έχω παραλάβει αλλά ούτε και ήρθατε σε επαφή μαζί μου. Παίρνετε τα χρήματά μας και μετά ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Πλέον δεν απαντάτε ούτε τα τηλέφωνα. Ντροπή σας. Ας μάθει και ο κόσμος το πόσο αξιόπιστοι είστε.


Εύχομαι κι ελπίζω να μην χάσω τα χρήματα μου,έχω παραγγείλει ένα ζευγάρι παπούτσια για δώρο Πάσχα στη βαφτίστηρα μου από 7/4 , ακόμα έρχονται,μετά από μια επικοινωνία τηλεφωνική που με κάλεσαν πρώτοι εφόσον είχα στείλει mail,μετά από μια εβδομάδα ξαναπήρα εγώ τηλέφωνο για να μου πουν ότι δεν έχουν τα παπούτσια ακόμα διότι έπεσε το καθολικό Πάσχα και η αντιπροσωπεία στη Γερμανία θα τα στείλει μετά το δικό μας Πάσχα!!!????
Φυσικά είναι πληρωμένα ήδη και αναγκαστικά πήρα άλλο δώρο στην βαφτίστηρα μου! Έχω ξαναστείλει mail,έχω πάρει τηλέφωνα αλλά καμία απάντηση ακόμα! Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό ειλικρινά!! Από ότι βλέπω θα ζητήσω επιστροφή χρημάτων και εύχομαι να τα πάρω πριν το 2023!!


Παρόλο που είχα διαβάσει πολλά αρνητικά σχόλια αποφάσισα να προχωρήσω σε παραγγελία και πραγματικά το μετάνιωσα, καθώς είναι απαράδεκτο κατάστημα! Παραγγελία 31/03 για την οποία δεν είχα καμία ενημέρωση για την εξέλιξή της. Μετά από πολλές ενοχλήσεις μέσω μέιλ μου είπαν ότι το προϊόν θα ερχόταν μια εβδομάδα αργότερα από το αναμενόμενο λόγω του ότι θα το παρελάμβαναν από το εξωτερικό. Ενώ περνούσαν οι μέρες και δεν παρέλαβα ποτέ το προϊόν, τους ενόχλησα ξανά μέσω μέιλ και επικοινώνησαν τηλεφωνικά μαζί μου στις 15/04 λέγοντάς μου ότι υπάρχει έλλειψη αποθέματος και ζήτησα να ακυρωθεί η παραγγελία και να γίνει επιστροφή χρημάτων (σε 2-5 εργάσιμες μέρες όπως με ενημέρωσαν και με σχετικό μέιλ). Έχουν περάσει 10 ημέρες η επιστροφή χρημάτων δεν έχει γίνει, επικοινώνησα με την τράπεζά μου και είπαν ότι δεν βλέπουν κάποια κίνηση από την επιχείρηση για επιστροφή. Τους έχω στείλει επανειλημμένα μέιλ για την εξέλιξη της διαδικασίας, δεν έχω λάβει καμία απολύτως απάντηση και τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι συνεχώς κατειλημμένα.


Απλά μην αγοράσετε ποτε
Η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτε με ηλεκτρονική αγορά
Από 9/4 η παραγγελία, καμία ενημέρωση ποτε για την πορεία ούτε και μετά από αλλεπάληλα μειλ. Φυσικά δεν σηκώνουν κανένα τηλέφωνο ποτε
Ακόμα και τώρα που ζητάω τα χρήματα μου πίσω δεν μου απαντούν.




Εδώ και δύο μήνες περιμένω να μου επιστρέψουν τα χρήματα.




28/03 παρηγγειλα δυο μπλουζακια που προπληρωσα. 2.5 βδομαδες μετα δεν τα στειλανε ποτε. Τους ξαναπηρα τηλεφωνο, προτεινανε μονοι τους ακυρωση παραγγελιας κ επιστροφη χρηματων. 2 βδομαδες μετα ακομα τιποτα. Υποτίθεται τους παιρνει 2-5 εργασιμες μερες να επιστραφουν τα χρηματα κ δεν επιστρεφονται ποτε. Στα τηλεφωνα πλεον δεν απαντάνε.. Ο, τι χειροτερο υπάρχει. Επόμενη λυση συλλογος καταναλωτων. Δεν παιζεις με τα χρηματα που σου δινει ο κοσμος οταν εχεις μαγαζι. Πρεπει να εισαι σωστος.




Η παραγγελία ολοκληρώθηκε και πληρώθηκε 05/04. Μετά από δεκάδες προσπάθειες επικοινωνίας, κατάφερα να μιλήσω δύο φορές, την πρώτη για να με διαβεβαιώσουν ότι θα παραλάβω πριν το Πάσχα και τη δεύτερη για να με διαβεβαιώσουν ότι θα λάβω την εβδομάδα μετά το Πάσχα. Τίποτα από τα δυο δεν συνέβη προφανώς και ακόμη περιμένω χωρίς να μπορώ να επικοινωνήσω αφού ποτέ δεν απαντούν στο τηλέφωνο! Επιεικώς απαράδεκτο..!







Η χειρότερη εμπειρία.
Δεν απαντούν στα emails, έχω προπληρώσει την παραγγελία και τίποτα ακόμη




Απαράδεκτο…δεν σηκωνουν τηλεφωνο και οταν το σηκωσουν δεν τηρουν τα οσα λενε στους πελατες τους…για παραδειγμα εκανα παραγγελια οπου χρειαζοταν 4-10 εργασιμες για να αποσταλει, περιμενα καθως ηξερα πως θα αργησει,μετα το περας του 10ημερου επικοινωνησα και μου ειπαν πως θα αποσταλει εντος της επομενης εβδομαδας μεχρι και τν τεταρτη…εν τελει η τεταρτη εφτασε και παραγγελια δεν σταλθηκε μεχρι που τν ακυρωσα…τελος ενημερωθηκα τηλεφωνικα πως το ποσο της συναλλαγης θα επιστραφει συντομα κατι που δεν εχει συμβει ακομη…Υ.Γ. Καλη η ευγενεια στα τηλεφωνα αλλα οι πελατες θελουν πρωτα συνεπεια και υπευθυνοτητα απο καθε επαγγελματια αν θελει να λεγεται επαγγελματιας …




Παράγγειλα το προϊόν στις 6 Απριλίου. Μέχρι της 11 Απριλίου δεν είχα καμία ενημέρωση σχετικά με αυτή,πάρα μόνο του ότι είχε γίνει η αποδοχή της. Μετά από πολλά τηλεφωνήματα κατάφερα να επικοινωνήσω με το κατάστημα όπου με ενημέρωσαν πως θα παραλάβω το προϊόν τις επόμενες μέρες, δηλαδή Μεγάλη Τετάρτη (χρόνος παράδοσης καταστήματος 4-10 μέρες). Μεγάλη Τρίτη (1 μέρα πριν την παραδοση) κατάφερα και επικοινώνησα με το κατάστημα ξανά, όπου με ενημέρωσαν πως η παραγγελία μου δεν είχε αποσταλεί λόγου φόρτου εργασίας κ πως την επόμενη μέρα θα γίνονταν η αποστολή της παραγγελίας μου. Δεν το δέχτηκα κ ζήτησα την επιστροφή χρημάτων μου. Η κοπέλα που μου απαντησε ήταν πολύ ευγενική κ όταν την ρώτησα σε πόσες μέρες θα πιστωθουν τα χρήματα με διαβεβαίωσε πως θα γίνει άμεσα, το πολύ σε 2μερες..Τα χρήματα μου μέχρι σήμερα 2 Μαΐου δεν έχουν πιστωθεί ακόμη. Έχω πάρει πολλές φορές τηλέφωνο αλλά δεν μου έχει απαντήσει κάνεις. Τέλος έστειλα και e-mail, αλλά κ πάλι απαντήση δεν πήρα.










Δεν μου έχει έρθει η παραγγελία μου από 11 Απρίλη που το παράγγειλα. Έχω στείλει email αλλά δεν έχω λάβει απάντηση και έχει γίνει κανονική χρέωση.










Πραγματοποίησα την παραγγελία μου στις 13/4/22 σε 2 προϊόντα διαθεσιμότητας 4 έως 10 ημέρες όπως ανέγραφε το site και το site της skroutz. Στις 27/4/22 αποφασίζω να στείλω email στο κατάστημα, μιάς που δεν υπήρξε καμία ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας και στο site η κατάσταση αναγραφόταν ως "pending" (Δηλαδή η αρχική κατάσταση μόλις στέλνεις μια παραγγελία). Σήμερα που συγγράφω αυτήν την αξιολόγηση είναι 29/4/22, δεν έχει υπάρξει καμία απάντηση στο mail μου και η κατάσταση της παραγγελίας παραμένει ως έχει. Να σημειωθεί ότι επιχείρησα και τηλεφωνική επικοινωνία στις 29/4/22 εντός των ωρών λειτουργίας που ανέγραφε το site και το τηλέφωνο ήταν κλειστό.




Πέρασε 1 μήνας και δεν σηκώνουν τηλέφωνο
70 ευρώ πανε στραφι
Αν δεν σηκώσουν το τηλέφωνο θα πάω εκεί










Τραγική εμπειρία!!!! Πέρασε σχεδόν ένας μήνας χωρίς να έχω παραλάβει την παραγγελία που είχα προπληρώσει!!!! Με χίλιες προσπάθειες μου έλεγαν από εβδομάδα σε εβδομάδα πως θα την παραλάβω. Την τελευταία εβδομάδα τους πήρα άπειρες φορές τηλ αλλά απάντησαν ποτε!!! Εννοείται κανένα mail για ενημέρωση μου! Απευθύνθηκα στην skroutz και έτσι με πήραν τηλέφωνο για να μου πουν ότι θα έχω το προϊόν την επόμενη εβδομάδα. Φυσικά δεν τους πιστεύω και ζήτησα ακύρωση της παραγγελίας. Μένει να δω πότε θα γίνει η επιστροφή χρημάτων. Συμβουλή μου μακριά από αυτό το κατάστημα!!!!!







Απαράδεκτο!
Το προιον δεν ήρθε Ποτε!! Τους επαιρνα τηλεφωνο καθε εβδομάδα με το ζόρι να πιασω γραμμή και μου εδιναν την ιδια δικαιολογια οτι τάχα το προιον εχει καθυστερησει απο τον εμπορό τους.
10/3 Εκανα παραγγελία και πληρωσα επι τοπου ηλεκτρονικα
14/4 ζητησα επιστορφη χρημάτων
29/4 σημερα και ακομα περιμένω τα λεφτα μου
Εννοείται πως πλέον θα κινηθώ νομικά




Στις 6 Απριλίου παρήγγειλα ένα ζευγάρι που έλεγαν ότι ειναι διαθέσιμο και η παραγγελία θα έφτανε σε 4-10 εργάσιμες. Η πληρωμή έγινε με κάρτα αφού δεν υπήρχε η δυνατότητα αντικαταβολής, και μετά το μέιλ επιβεβαίωσης πληρωμής δεν έγινε καμία επικοινωνία. Στις 14 Απριλίου, και αφού δεν σήκωναν τα τηλέφωνα για 2 μέρες, μου έστειλαν μέιλ που έλεγε πως θα παραλάβω μέχρι Μ. Τετάρτη και θα λάβω ενημερωτικό μειλ με την ακριβή ημερομηνία αποστολής.

Έκτοτε, ούτε ενημερωτικό μειλ με ακριβή ημερομηνία αποστολής έχει έρθει, ούτε κάποιο άλλο μέιλ με κάποια εξήγηση, όπως δεν έχει γίνει και καμία προσπάθεια εποικοινωνίας από τη μεριά τους. Παίρνω τηλέφωνα συνέχεια εδώ και μέρες και δε το σηκώνει κανείς, με αποτέλεσμα να μην μπορώ καν να ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Είναι απ'τα πιο τρισάθλια μαγαζιά που έχω ψωνίσει ποτε, με διαφορά η χειρότερη εξυπηρέτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !