Πολλά τα παράπονα των επιβατών του Αστικού ΚΤΕΛ Κατερίνης, όπως διαπιστώνει εύκολα κανείς στην αξιολόγηση της σελίδας του στην Google. Σίγουρα το γεγονός αυτό θα πρέπει να ανησυχήσει τους ανθρώπους της επιχείρησης και να βρεθούν λύσεις που θα αντιστρέψουν τις γνώμες των επιβατών. Ας δούμε μερικές από αυτές:
"Για ένα αστέρι είναι αλλά βάζω δυο για να μην είναι μόνο του. Ελπίζω κάποια στιγμή να δουλέψει το σύστημα τους αξιοπρεπώς
Αν εκφραστώ ελεύθερα θα έχουμε πρόβλημα.
Κάτω του μηδενός.
Βγάλτε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα να ξέρουμε τι γίνεται (για Κορινό μιλάω).
1 αστέρι γιατί δεν μπορώ να βάλω 0. Ό,τι χειρότερο. Τα λεωφορεία περνάνε όποτε θέλουν, οι οδηγοί είναι αγενέστατοι τσομπάνοι (προσβάλλουμε και τους τσομπάνους δηλαδή).
Κοιτάξτε να βελτιωθείτε γιατί τόσο καιρό έχουμε αγανακτήσει όλοι και θα σας πάρουμε με τις πέτρες κάποια στιγμή.
Και το ένα αστεράκι πολύ σας είναι.
Αραιά δρομολόγια και πανάκριβα εισιτήρια.
Συνεχίζω και συμπληρώνω
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα εκδοτήρια στην πλατεία Κατερίνης δεν βλέπεις καν ποιος κάθεται μέσα , δεν βλέπεις ποιος σε εξυπηρετεί,αγένεια άξεστοι ,στείλτε τους να εκπαιδευτούν να δούνε χώρες όπως η Σουηδία πως εξυπηρετούν,ότι το λεωφορείο δεν ξεκινάει αν δεν καθήσεις ,ότι το λεωφορείο σταματάει στη στάση και όχι πριν με κίνδυνο τους επιβάτες .Δεν υπάρχουν λόγια και δεν παίρνουν από λόγια .