Η αγανάκτηση και η οργή των καταναλωτών για τους υπερφουσκωμένους λογαριασμούς ρεύματος φαίνεται ότι έχουν κάνει πιο διαλλακτικούς αρκετούς παρόχους.
Έτσι εκτός από τις απειλές για διακοπή της παροχής λόγω χρεών -οι οποίες δεν έχουν σταματήσει και πραγματοποιούνται κατά δεκάδες καθημερινά-, κάποιες εταιρείες υποχωρούν μπροστά στα δίκαια αιτήματα των πελατών τους.
Χαρακτηριστικά όπως ανέφερε η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα, μιλώντας στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA, μετά από αντιρρήσεις που υποβλήθηκαν από πελάτη της, ένας πάροχος ρεύματος «μηδένισε» τη ρήτρα αναπροσαρμογής η οποία άγγιζε τα 1.000 ευρώ.
«Η ρήτρα αναπροσαρμογής ήταν 987,12 ευρώ. Κάναμε τις αντιρρήσεις και επιστράφηκε το ποσό. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ εντυπωσιάστηκα», ανέφερε η δικηγόρος διευκρινίζοντας ότι η διαδικασία έγινε εξώδικα.
Μάλιστα, στην απάντησή του ο πάροχος ζητούσε συγγνώμη για την ταλαιπωρία,
Τέλος, όπως τόνισε πως σε 2 άλλες περιπτώσεις πάροχοι είχαν προβεί σε αφαίρεση της ρήτρας, όμως είναι η πρώτη φορά που πάροχος επιστρέφει χρήματα για ρήτρα αναπροσαρμογής.
topontiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !