Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα της χρήσης της εφαρμογής Novoville στο Δήμο Κατερίνης, καθώς 259 από τα 532 αιτήματα δημοτών που αφορούν ζητήματα καθημερινότητας έχουν ήδη ικανοποιηθεί στις πρώτες 50 ημέρες λειτουργίας του προγράμματος. Η βελτίωση της καθημερινότητας, καθώς και η άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του δημότη της Κατερίνης έχει εξάλλου τεθεί ως πρώτη προτεραιότητα από τη δημοτική αρχή Κατερίνης και το δήμαρχο Κώστα Κουκοδήμο.
Θα πρέπει να αναφερθεί πως έχουν ήδη κατεβάσει την εφαρμογή στα κινητά τους τηλέφωνα περίπου 2.000 δημότες. Μεγάλο ποσοστό εξ αυτών ήδη έχουν υποβάλλει τουλάχιστον ένα αίτημα μέσω της εφαρμογής.
Συγκεκριμένα το σύνολο των αιτημάτων που έχουν υποβληθεί έως σήμερα είναι 532 από τα οποία τα 259, δηλαδή το 48,7% έχουν επιλυθεί, τα 67, δηλαδή το 12,6% βρίσκονται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθούν εντός της εβδομάδας ενώ τα 198 αιτήματα, δηλαδή το 37,2% των συνολικών αιτημάτων βρίσκονται σε εκκρεμότητα.
Ο μέσος χρόνος επίλυσης των προβλημάτων είναι 1 εβδομάδα, 1 ημέρα και 17 ώρες, χρόνος ο οποίος με την άφιξη των εργαζομένων των κοινωφελών προγραμμάτων αναμένεται να μειωθεί σημαντικά.
Τα συχνότερα αιτήματα αφορούν στον Δημοτικό φωτισμό και σε πεζοδρόμια ή δρόμους τα οποία έχουν υποστεί καταστροφές ενώ ακολουθούν οι υπηρεσίες πρασίνου και καθαριότητας. Σημειώνεται ότι η επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων που παράγονται καθημερινά δίνουν τη δυνατότητα στις υπηρεσίες του Δήμου να βελτιστοποιήσουν τον τρόπο λειτουργίας τους εξοικονομώντας πόρους και προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες προς τους Δημότες.
Ο Δήμαρχος Κατερίνης Κώστας Κουκοδήμος δηλώνει πως: «Η βελτίωση της καθημερινότητας των συνδημοτών μας αποτελεί για εμάς, ως νέα δημοτική αρχή, πρώτη προτεραιότητα και τα αποτελέσματα τα οποία και εμείς οι ίδιοι μπορούμε πλέον να βλέπουμε μέσω της εφαρμογής Novoville μας κάνουν ιδιαιτέρως περήφανους. Τα αποτελέσματά μας δεν είναι πλέον προιόν θεωρητικών μονολόγων αλλά είναι μετρήσιμα νούμερα και στατιστικά τα οποία δεν μπορεί να αμφισβητήσει ουδείς. Δέσμευσή μας όταν αναλάβαμε το δήμο Κατερίνης ήταν να τον κάνουμε ένα δήμο φιλικό προς το δημότη, ένα δήμο ο οποίος ακούει, ελέγχει και εξυπηρετεί άμεσα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους δημότες του δήμου Κατερίνης οι οποίοι αγκαλιάζουν τις νέες τεχνολογίες και να τους παροτρύνω να κατεβάσουν την εφαρμογή ακόμη περισσότεροι αλλά κυρίως θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου και τους εργαζόμενους για την σκληρή δουλειά και για την πολύτιμη βοήθειά τους στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών» .
Οι χρήστες της εφαρμογής μέσω smartphone στο δήμο Κατερίνης είναι 1749 και φαίνεται πλέον ξεκάθαρα πως οι νέες τεχνολογίες ήρθαν για να διορθώσουν παθογένειες του παρελθόντος. Πρόκειται αναμφισβήτητα για ένα βήμα προς τον εξορθολογισμό της διοίκησης, καθώς η υποβολή γραπτών αναφορών προς τον Δήμο δεν δεσμεύεται πλέον από το ωράριο εργασίας ή τη διαθεσιμότητα των δημοτικών υπαλλήλων, την ίδια ακριβώς στιγμή που τα νέα μέσα και οι νέες εφαρμογές μας βοηθούν στον επακριβή γεωγραφικό ορισμό κάθε αναφοράς, καθώς και την οπτικοποίηση του κάθε προβλήματος, με τη χρήση των ψηφιακών φωτογραφιών. Και όλα αυτά απλά και μόνο με τη χρήση ενός απλού τηλεφώνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !