8 Οκτωβρίου 2018

Ο φιλόλογος Νίκος Μπατσίλας υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον Θανάση Λιακόπουλο



Ένας ακόμη εκπρόσωπος από τη γενιά των 40άρηδων, ο φιλόλογος Νίκος Μπατσίλας, θα είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Κατερίνης, στον συνδυασμό του Θανάση Λιακόπουλου. Ο Νίκος:

· Γεννήθηκε στη Λάρισα

· Εγκαταστάθηκε στην Κατερίνη το 1987

· Σπούδασε Κλασική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

· Έχει Μεταπτυχιακό δίπλωμα από το Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεσαιωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ( Μεσαιωνική Ελληνική Φιλολογία/Βυζαντινή Ιστορία και Αρχαιολογία).

· Δουλεύει ως καθηγητής σε φροντιστήρια της πόλης μας

· Τα τελευταία 4 χρόνια συνεργάζεται και με φροντιστηριακό όμιλο της Θεσσαλονίκης.

· Είναι παντρεμένος με τη φιλόλογο Γεωργία Λευκελίδου, με την οποία έχουν αποκτήσει ένα γιο και μία κόρη.

· Δηλώνει... «ερωτικός μετανάστης» στο δημοτικό διαμέρισμα του Κορινού καθώς η σύζυγός του κατάγεται από εκεί.



Ο Νίκος Μπατσίλας δηλώνει πως «με τιμή, χαρά και αίσθημα ευθύνης αποδέχθηκα την πρόταση του Θανάση Λιακόπουλου για να ενταχθώ στο ψηφοδέλτιό του και να στηρίξω την πρωτοβουλία του Δημοτικού Συνδυασμού που θα διεκδικήσει τη Δημοτική αρχή της πόλης μας. Με τον Θανάση μας συνδέουν σχέσεις αμοιβαίας συμπάθειας, εκτίμησης και φιλίας για τουλάχιστον 15 χρόνια.

Έχουμε κοινές πορείες σε επίπεδο φοιτητικών, επαγγελματικών και κοινωνικών δράσεων. Συμφωνούμε στην ανάγκη ανανέωσης του προσωπικού, που θα στελεχώσει τις αυτοδιοικητικές αρχές της χώρας, στην ανάγκη για θεσμοθέτηση εκσυγχρονιστικών προγραμμάτων, στην υλοποίηση ενεργειών για πιο ανθρώπινες συνθήκες στην πρωτεύουσα της Πιερίας και των λοιπών δημοτικών διαμερισμάτων της.

Η γενιά των 40άρηδων είναι η ραχοκοκαλιά του κοινωνικού ιστού της χώρας. Είμαστε η γενιά των Νεοελλήνων που βιώσαμε, επιβιώσαμε ΚΑΙ επιβιώνουμε ακόμη με αισιοδοξία, αγωνιστικότητα και θετική ενέργεια στις κρατούσες συνθήκες της χώρας. Η τοπική αυτοδιοίκηση δύναται να γίνει η αφετηρία για να δρομολογηθούν λύσεις και να καταδειχθούν εφικτά-εφαρμόσιμα μέτρα για τη θεραπεία πολλών πληγών και σε εθνικό επίπεδο. Ο συνδυασμός «Όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα» και ο επικεφαλής του Θανάσης Λιακόπουλος είναι πρεσβευτής αυτής της φιλοσοφίας οπότε δεν θα μπορούσα να αρνηθώ τη συμπόρευσή μου στο πλευρό του.



Ο Περικλής στον Επιτάφιο του Θουκυδίδη τόνιζε «όποιος δε συμμετέχει στα κοινά δεν είναι φιλήσυχος πολίτης…».«Από τη στιγμή που θα πει κανείς, προκειμένου για τις υποθέσεις του κράτους: «Tι μ' ενδιαφέρει» μπορούμε να υπολογίζουμε ότι έχει γίνει το πρώτο βήμα για την παρακμή του κράτους αυτού»(Ζ.Ζ.Ρουσσώ). «Φιλήσυχος και αδιάφορος» δεν υπήρξα ποτέ. Η τιμητική πρόταση του Θανάση Λιακόπουλου ήρθε την κατάλληλη στιγμή. «Όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα» και θα το αποδείξουμε θέτοντας την υποψηφιότητά μας στα κριτήρια των συμπολιτών μας».



Ο Νίκος θα είναι μέλος της ομάδας μας που θα αναλάβει να υλοποιήσει συγκεκριμένες δράσεις.

Η σχέση εκπαίδευσης και τοπικής αυτοδιοίκησης αναφέρεται συνήθως στην κλασική παραδοσιακή σχέση ενός δήμου με τις τυπικές μορφές εκπαίδευσης. Τη σχέση δηλαδή όπου ο δήμος φροντίζει να εξασφαλίσει και να διαθέσει πόρους ούτως ώστε και με τη βοήθεια των τεχνικών υπηρεσιών του, οι παιδικοί σταθμοί, τα νηπιαγωγεία, τα δημοτικά σχολεία, τα γυμνάσια και τα λύκεια να λειτουργούν εύρυθμα και αποτελεσματικά από την άποψη της υλικοτεχνικής και της κτιριακής υποδομής.

Με αφετηρία τη θέση ότι ο κύριος στόχος μιας προοδευτικής στρατηγικής για την εκπαίδευση είναι το ανοιχτό στην κοινωνία σχολείο που προάγει και υποστηρίζει με ποιοτικό τρόπο τη δημιουργικότητα, την πρωτοβουλία, το διάλογο, τη συμμετοχή, την καινοτομία και την παιδαγωγική ελευθερία θέτουμε ως προτεραιότητες:

· Mία νέα γεωγραφική-χωροταξική κατανομή των μαθητών ύστερα από μελέτη και εισήγηση των αρμοδίων αυτοδιοικητικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών.

· Tην αξιοποίηση όλων των διαθεσίμων οικοπέδων και κτιρίων των δήμων και εξεύρεση νέων όταν αυτό είναι δυνατόν.

· Tην ανέγερση νέων διδακτηρίων που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες παιδαγωγικές και περιβαλλοντικές απαιτήσεις.

· Tην ανάπλαση και τον επανασχεδιασμό των προαύλιων χώρων: Οι σχολικές αυλές να σταματήσουν να αποτελούν μονότονες, ασφαλτοστρωμένες αλάνες που απλά φιλοξενούν ένα ή δύο γήπεδα μπάσκετ και να αναμορφωθούν με τρόπο, ώστε να γίνουν ελκυστικός και αγαπημένος χώρος για τους μαθητές. Η διαμόρφωση νησίδων πρασίνου, η φύτευση δένδρων και θάμνων, η κατασκευή προστατευόμενων από τις καιρικές συνθήκες υπαίθριων χώρων, η τοποθέτηση αστικού εξοπλισμού, εικαστικών κατασκευών είναι μερικές από τις προτεινόμενες παρεμβάσεις.

· Tη δραστηριοποίηση της τοπικής αυτοδιοίκησης για θέματα περιεχομένου σπουδών που μπορεί να επεκταθεί και σε τομείς πολιτισμού όπως είναι τα εικαστικά, η μουσική, το θέατρο, η φιλαναγνωσία, ο χορός με μεγαλύτερη άνεση και δυνατότητα ώστε στο δήμο να παγιωθούν πολιτιστικοί δημοτικοί οργανισμοί, δημοτικά και περιφερειακά θέατρα, δημοτικά ωδεία και παιδικές δημοτικές βιβλιοθήκες με αξιόλογα προγράμματα που θα υλοποιούνται σε συνεργασία με τις σχολικές μονάδες.

· Tην παγίωση εξειδικευμένου τμήματος τεχνικής υποστήριξης σχολικής μονάδας για την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων συντήρησης των σχολικών κτιρίων.

· Tη δραστηριοποίηση της τοπικής αυτοδιοίκησης για θέματα περιεχομένου σπουδών που αφορούν τον τομέα του σχολικού αθλητισμού και όπου είναι δυνατόν να αξιοποιούνται δημοτικά αθλητικά κέντρα και χώροι.

· Tη μεθοδικότερη οργάνωση γωνίας πρώτων βοηθειών (σχολικό ιατρείο) σε κάθε σχολική μονάδα. Πρώτες βοήθειες – προληπτική ιατρική – συνεργασία με νοσοκομεία και δημοτικά ιατρεία – συνεργασία με το ΕΚΑΒ - οδοντιατρική μέριμνα.

· Την ενεργοποίηση και ουσιαστική λειτουργία Υπηρεσίας Ψυχολογικής και Κοινωνικής στήριξης παιδιών και γονέων

· Την αναμόρφωση του κανονισμού λειτουργίας σχολικών κυλικείων με στόχο τη δημιουργία διατροφικής συνείδησης των μαθητών, υγιεινής μεσογειακής διατροφής για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας και άλλων ασθενειών που συνδέονται με τη διατροφή τους.

· Τον επανασχεδιασμό ενός κέντρου δια βίου μάθησης το οποίο θα έχει την ευθύνη υλοποίησης σχετικών προγραμμάτων που θα οργανώνονται σε τοπικό επίπεδο. Το τοπικό πρόγραμμα δια βίου μάθησης θα περιλαμβάνει επιμέρους δράσεις γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων και γενικότερα δράσεις εφαρμογής της δημόσιας πολιτικής δια βίου μάθησης σε τοπικό επίπεδο (προγράμματα για την δημόσια υγεία, πολιτισμό, αθλητισμό, περιβάλλον, τρίτη ηλικία, σχολές γονέων, επιχειρηματικότητα, σύνδεση με την τοπική οικονομία).



Επιπλέον ο Νίκος Μπατσίλας λόγω της «ειδικότερης» ευαισθησίας του για το δημοτικό διαμέρισμα του Κορινού προτίθεται να ενεργοποιηθεί για:

· Το άνοιγμα ενός νέου διαλόγου για τη διαχείριση των παραλιακών ακινήτων στον οικισμό «Ολυμπιάδα»

· Τη βελτίωση αποκομιδής των απορριμμάτων.

· Τη διευθέτηση του ζητήματος με το λιγοστό νερό κατά την περίοδο του καλοκαιριού.

· Το μείζον θέμα εισόδων-εξόδων των ΣΕΑ Κορινού που οδηγούν στην παράπλευρη οδό και λειτουργούν αποτρεπτικά για τους επισκέπτες-τουρίστες από τους Μακεδονικούς τάφους.

· Την ανάπλαση της περιφερειακής οδού Παραλίας – Κορινού με παρεμβάσεις στη σήμανση, τη διαγράμμιση και το φωτισμό της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !