Ξεκινούν την Τρίτη οι εργασίες για την κατασκευή και του τελευταίου σταθμού της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης -του σταθμού «Βενιζέλου».
Οι πρώτες εργασίες αφορούν στην δημιουργία των απαραίτητων εργοταξιακών χώρων και τις παρακάμψεις των δικτύων των οργανισμών κοινής ωφελείας βόρεια της οδού Εγνατίας και νότια, στην πλατεία Καπνεργάτη.
Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε η Αττικό Μετρό, θα ξεκινήσει η κατασκευή της αντιστήριξης, με μικροπασσάλους, για τη δημιουργία των φρεατίων εξαερισμού εντός του σταθμού και θα ακολουθήσει η επίχωση του αρχαιολογικού χώρου για την προστασία των αρχαιοτήτων και η κατασκευή της πλάκας οροφής του σταθμού.
Για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που τυχόν θα απαιτηθούν, θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών και των φορέων της πόλης.
Υπενθυμίζεται ότι μετά την επανεκκίνηση του έργου της βασικής γραμμής της Θεσσαλονίκης το 2016 και μέχρι σήμερα, έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη του 100% των δίδυμων σηράγγων, το 95% των αρχαιολογικών εργασιών, το 90% της κατασκευής του αμαξοστασίου στην Πυλαία, το 80% των έργων πολιτικού μηχανικού σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής, το 35% των αρχιτεκτονικών εργασιών, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει και προχωρούν και οι Η/Μ εργασίες.
Η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες που απομένουν για την ολοκλήρωση του έργου, ώστε το ε2019 να αρχίσει η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας των συρμών και το 2020 να δοθεί στο επιβατικό κοινό.
Στο μεταξύ, εντός του επόμενου τριμήνου προγραμματίζεται να αποδεσμευτούν κατειλημμένες επιφάνειες στην οδό Μοναστηρίου, στην περιοχή του Ν. Σιδηροδρομικού Σταθμού και του σταθμού «Δημοκρατία», καθώς επίσης και στην οδό Δελφών, στους σταθμούς «Φλέμινγκ» και «Ανάληψη», όπου θα αποκατασταθεί η αμφίδρομη λειτουργία της οδού Δελφών.
Οι πρώτες εργασίες αφορούν στην δημιουργία των απαραίτητων εργοταξιακών χώρων και τις παρακάμψεις των δικτύων των οργανισμών κοινής ωφελείας βόρεια της οδού Εγνατίας και νότια, στην πλατεία Καπνεργάτη.
Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε η Αττικό Μετρό, θα ξεκινήσει η κατασκευή της αντιστήριξης, με μικροπασσάλους, για τη δημιουργία των φρεατίων εξαερισμού εντός του σταθμού και θα ακολουθήσει η επίχωση του αρχαιολογικού χώρου για την προστασία των αρχαιοτήτων και η κατασκευή της πλάκας οροφής του σταθμού.
Για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που τυχόν θα απαιτηθούν, θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών και των φορέων της πόλης.
Υπενθυμίζεται ότι μετά την επανεκκίνηση του έργου της βασικής γραμμής της Θεσσαλονίκης το 2016 και μέχρι σήμερα, έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη του 100% των δίδυμων σηράγγων, το 95% των αρχαιολογικών εργασιών, το 90% της κατασκευής του αμαξοστασίου στην Πυλαία, το 80% των έργων πολιτικού μηχανικού σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής, το 35% των αρχιτεκτονικών εργασιών, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει και προχωρούν και οι Η/Μ εργασίες.
Η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες που απομένουν για την ολοκλήρωση του έργου, ώστε το ε2019 να αρχίσει η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας των συρμών και το 2020 να δοθεί στο επιβατικό κοινό.
Στο μεταξύ, εντός του επόμενου τριμήνου προγραμματίζεται να αποδεσμευτούν κατειλημμένες επιφάνειες στην οδό Μοναστηρίου, στην περιοχή του Ν. Σιδηροδρομικού Σταθμού και του σταθμού «Δημοκρατία», καθώς επίσης και στην οδό Δελφών, στους σταθμούς «Φλέμινγκ» και «Ανάληψη», όπου θα αποκατασταθεί η αμφίδρομη λειτουργία της οδού Δελφών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !