Η Ryanair, ανακοίνωσε εχθές (25 Σεπτεμβρίου), τα τελευταία νέα σχετικά με τις ακυρώσεις των 2.100 από τις 103.000 πτήσεις της για το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο:
- Οι 315.000 πελάτες έλαβαν ειδοποίηση μέσω email (Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου)
- Έως την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου, απαντήθηκαν πάνω από 305,000 αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών σχετικά με εναλλακτικά δρομολόγια και αποζημιώσεις (πάνω από 97% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις)
- Το υπόλοιπο 3% των πελατών (λιγότερο από 10.000) θα πρέπει να επικοινωνήσει με τη Ryanair
- Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η Ryanair βελτίωσε την ακρίβεια στην ώρα άφιξης των πτήσεων της κατά 96%
- Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, μόνο 3 από της 16.000 πτήσεις της Ryanair ακυρώθηκαν
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:
Ζητάμε και πάλι ειλικρινά συγνώμη από τους 315,000 πελάτες μας που η πτήση τους ακυρώθηκε μέσα στο διάστημα των τελευταίων 6 εβδομάδων τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Πάνω από το 97% των πελατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις έχουν εξυπηρετηθεί με εναλλακτικά δρομολόγια και αποζημιώσεις και ζητάμε από το υπόλοιπο 3% (λιγότερο από 10.000 πελάτες) να επικοινωνήσουν με τη Ryanair ώστε να προχωρήσουν σε κράτηση εναλλακτικού δρομολογίου ή να ζητήσουν αποζημίωση.
madata.gr
- Οι 315.000 πελάτες έλαβαν ειδοποίηση μέσω email (Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου)
- Έως την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου, απαντήθηκαν πάνω από 305,000 αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών σχετικά με εναλλακτικά δρομολόγια και αποζημιώσεις (πάνω από 97% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις)
- Το υπόλοιπο 3% των πελατών (λιγότερο από 10.000) θα πρέπει να επικοινωνήσει με τη Ryanair
- Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η Ryanair βελτίωσε την ακρίβεια στην ώρα άφιξης των πτήσεων της κατά 96%
- Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, μόνο 3 από της 16.000 πτήσεις της Ryanair ακυρώθηκαν
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:
Ζητάμε και πάλι ειλικρινά συγνώμη από τους 315,000 πελάτες μας που η πτήση τους ακυρώθηκε μέσα στο διάστημα των τελευταίων 6 εβδομάδων τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Πάνω από το 97% των πελατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις έχουν εξυπηρετηθεί με εναλλακτικά δρομολόγια και αποζημιώσεις και ζητάμε από το υπόλοιπο 3% (λιγότερο από 10.000 πελάτες) να επικοινωνήσουν με τη Ryanair ώστε να προχωρήσουν σε κράτηση εναλλακτικού δρομολογίου ή να ζητήσουν αποζημίωση.
madata.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !