Διεθνής διάκριση για τον Ακαδημαϊκό Καθηγητή της πόλης μας, κ. Γκούνα Αθανάσιο.
Για 5η συνεχή χρονιά το Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Αγγλίας του Μάντσεστερ Μετροπολιταν (Manchester Metropolitan University) συνδιοργάνωσαν το Διεθνές Συνέδριο Έρευνας και Επιχειρηματικότητας Μάρκετινγκ «ICCMI 2017» στην Θεσσαλονίκη από τις 21 Ιουνίου-23 Ιουνίου 2017.
Συμμετείχαν 143 καθηγητές, διδάκτορες, φοιτητές, επιχειρηματίες, σύμβουλοι και ερευνητές από όλο τον κόσμο και επιτεύχθηκε υπό την προσπάθεια του προέδρου της οργανωτικής επιτροπής και Διευθυντή της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, του Καθηγητή κ. Σαρμανιώτη Χρήστου.
Στο συνέδριο συμμετείχε και ο ακαδημαϊκός Καθηγητής Εφαρμογών του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης κ. Γκούνας Αθανάσιος με θεματική έρευνα, «Πολιτικό Μάρκετινγκ & Μίντια στα Ελληνικά Κόμματα-Διαφορετικές Φωνές/Διαφορετικές Στρατηγικές» (Political Marketing & Media in Hellenic Political Parties : Different Voices – Different Strategies) , η οποία και έλαβε άριστη αξιολόγηση από την διεθνή επιτροπή του συνεδρίου για την τεκμηρίωση και ανάλυση της σχετικής έρευνας αλλά και τον τρόπο παρουσίασης και ανάπτυξης της.
Η έρευνα ανέδειξε την χρησιμότητα του Πολιτικού Μάρκετινγκ και των εργαλείων του διαδικτύου των Social Media όπως Facebook, Instagram, YouTube και Twitter από τα Ελληνικά Πολιτικά Κόμματα στις τελευταίες δύο εκλογικές αναμετρήσεις του Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου 2015. Τα σχετικά αποτελέσματα της έρευνας σε συνάρτηση με την Ελληνική κοινωνία και την οικονομική κρίση απέδειξαν και ανέδειξαν και την πολιτική κρίση στην οποία διέρχεται η Ελλάδα αλλά και τις νέες στρατηγικές των κομμάτων ώστε να πείσουν το εκλογικό σώμα.
Το πρόγραμμα και οι ερευνητικές θεματολογίες είναι στην ηλεκτρονική διεύθυνση
http://www.mkt.teithe.gr/iccmi2017/index.html
Για 5η συνεχή χρονιά το Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Αγγλίας του Μάντσεστερ Μετροπολιταν (Manchester Metropolitan University) συνδιοργάνωσαν το Διεθνές Συνέδριο Έρευνας και Επιχειρηματικότητας Μάρκετινγκ «ICCMI 2017» στην Θεσσαλονίκη από τις 21 Ιουνίου-23 Ιουνίου 2017.
Συμμετείχαν 143 καθηγητές, διδάκτορες, φοιτητές, επιχειρηματίες, σύμβουλοι και ερευνητές από όλο τον κόσμο και επιτεύχθηκε υπό την προσπάθεια του προέδρου της οργανωτικής επιτροπής και Διευθυντή της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, του Καθηγητή κ. Σαρμανιώτη Χρήστου.
Στο συνέδριο συμμετείχε και ο ακαδημαϊκός Καθηγητής Εφαρμογών του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης κ. Γκούνας Αθανάσιος με θεματική έρευνα, «Πολιτικό Μάρκετινγκ & Μίντια στα Ελληνικά Κόμματα-Διαφορετικές Φωνές/Διαφορετικές Στρατηγικές» (Political Marketing & Media in Hellenic Political Parties : Different Voices – Different Strategies) , η οποία και έλαβε άριστη αξιολόγηση από την διεθνή επιτροπή του συνεδρίου για την τεκμηρίωση και ανάλυση της σχετικής έρευνας αλλά και τον τρόπο παρουσίασης και ανάπτυξης της.
Η έρευνα ανέδειξε την χρησιμότητα του Πολιτικού Μάρκετινγκ και των εργαλείων του διαδικτύου των Social Media όπως Facebook, Instagram, YouTube και Twitter από τα Ελληνικά Πολιτικά Κόμματα στις τελευταίες δύο εκλογικές αναμετρήσεις του Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου 2015. Τα σχετικά αποτελέσματα της έρευνας σε συνάρτηση με την Ελληνική κοινωνία και την οικονομική κρίση απέδειξαν και ανέδειξαν και την πολιτική κρίση στην οποία διέρχεται η Ελλάδα αλλά και τις νέες στρατηγικές των κομμάτων ώστε να πείσουν το εκλογικό σώμα.
Το πρόγραμμα και οι ερευνητικές θεματολογίες είναι στην ηλεκτρονική διεύθυνση
http://www.mkt.teithe.gr/iccmi2017/index.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !