8 Μαρτίου 2017

Ζητείται υπάλληλος γραφείου από εταιρεία στην Κατερίνη



Υπάλληλος Διαχείρισης Οικονομικών Εκκρεμμοτήτων

Ψάχνεις το επόμενο επαγγελματικό σου βήμα, σ’ αρέσει η διαπραγμάτευση και οι προκλήσεις και θέλεις να εργαστείς για λογαριασμό της εταιριας μας?

Τότε η παρακάτω θέση είναι για σένα!



Η Mamouth Insurance services αναζητά υποψηφίους για εργασία ως Υπάλληλους Διαχείρισης και Διευθέτησης Οικονομικών Εκκρεμοτήτων. Αφορά πενθήμερη εργασία, αρχικά μερικής 6 ωρών και στην διάρκεια πλήρους απασχόλησης, Δευτέρα έως Παρασκευή.

Ο τόπος εργασίας είναι στην Κατερίνη.

Προφίλ Υποψήφιου

• Απόφοιτος ΑΕΙ-ΤΕΙ , κατά προτίμηση απόφοιτος τμημάτων οικονομικής και πληροφορικής σχολής.

• Απαραίτητη Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε θέσεις τηλεφωνικού κέντρου (Collection, Telesales, Customer-Service) ή σε ασφαλιστικά γραφεία.

• Διαχείριση & αντιμετώπιση αντιρρήσεων

• Διαπραγματευτική ικανότητα & πειθώ

• Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης

• Proficiency αγγλικά και επιθυμητή δεύτερη γλώσσα.



Δεξιότητες Υποψήφιου

• Ευελιξία διαχείρισης πελατολογίου

• Άριστη χρήση γραπτού και προφορικού λόγου

• Δυναμισμός, αυτοπαρακίνηση & ευγένεια στην επικοινωνία

• Αναλυτικός τρόπος σκέψης

• Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ (Word,Excel,outlook)

• Πελατοκεντρική προσέγγιση με έμφαση στο αποτέλεσμα

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

goldrealestate2@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !