Υπάλληλος Διαχείρισης Οικονομικών Εκκρεμμοτήτων
Ψάχνεις το επόμενο επαγγελματικό σου βήμα, σ’ αρέσει η διαπραγμάτευση και οι προκλήσεις και θέλεις να εργαστείς για λογαριασμό της εταιριας μας?
Τότε η παρακάτω θέση είναι για σένα!
Η Mamouth Insurance services αναζητά υποψηφίους για εργασία ως Υπάλληλους Διαχείρισης και Διευθέτησης Οικονομικών Εκκρεμοτήτων. Αφορά πενθήμερη εργασία, αρχικά μερικής 6 ωρών και στην διάρκεια πλήρους απασχόλησης, Δευτέρα έως Παρασκευή.
Ο τόπος εργασίας είναι στην Κατερίνη.
Προφίλ Υποψήφιου
• Απόφοιτος ΑΕΙ-ΤΕΙ , κατά προτίμηση απόφοιτος τμημάτων οικονομικής και πληροφορικής σχολής.
• Απαραίτητη Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε θέσεις τηλεφωνικού κέντρου (Collection, Telesales, Customer-Service) ή σε ασφαλιστικά γραφεία.
• Διαχείριση & αντιμετώπιση αντιρρήσεων
• Διαπραγματευτική ικανότητα & πειθώ
• Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης
• Proficiency αγγλικά και επιθυμητή δεύτερη γλώσσα.
Δεξιότητες Υποψήφιου
• Ευελιξία διαχείρισης πελατολογίου
• Άριστη χρήση γραπτού και προφορικού λόγου
• Δυναμισμός, αυτοπαρακίνηση & ευγένεια στην επικοινωνία
• Αναλυτικός τρόπος σκέψης
• Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ (Word,Excel,outlook)
• Πελατοκεντρική προσέγγιση με έμφαση στο αποτέλεσμα
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
goldrealestate2@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !