4 Μαρτίου 2016

ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΥΠΑΙΘΡΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΑ

Σημαντικές λύσεις για την στάθμευση προωθεί ο Δήμος Κατερίνης, καθώς στους τέσσερις χώρους στάθμευσης που λειτουργούν με ένα από τα φθηνότερα εισιτήρια στην Ελλάδα έρχεται να προστεθεί ένας Περιφερειακός Υπαίθριος Χώρος, στην περιοχή του Αγίου Ευθυμίου,  ο οποίος, παράλληλα, θα αξιοποιηθεί και ως χώρος Πρασίνου.


Οι εργασίες κατασκευής είναι σε εξέλιξη, υλοποιούνται με τις πιο σύγχρονες τεχνικές προδιαγραφές, με φιλικά υλικά προς το περιβάλλον π.χ. η διαμόρφωση των θέσεων στάθμευσης γίνεται με επίστρωση κροκάλας και όχι με ασφαλτικό, ενώ ο χώρος, στον οποίο διαμορφώνονται οι 171 θέσεις στάθμευσης προβλέπεται να είναι απόλυτα προσβάσιμος στα ΑΜΕΑ.

Παράλληλα, προβλέπονται δύο είσοδοι - έξοδοι συνολικού πλάτους 8,00 μέτρων η κάθε μία, η φύτευση 77 δέντρων εντός των θέσεων στάθμευσης, η κατασκευή δικτύου άρδευσης, ο ηλεκτροφωτισμός για την ασφάλεια του χώρου και η σήμανσή  του.


Ειδικότερα, πρόκειται για χώρο στάθμευσης o οποίος ο βρίσκεται σε οικοδομικό τετράγωνο -κοινόχρηστο χώρο, στην πολεοδομική ενότητα της Επέκτασης Ευαγγελικών, με εμβαδό 4710,80 τετραγωνικών μέτρων, η κατασκευή του οποίου, ακολουθεί ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό  και έρχεται να «κουμπώσει» στην ευρύτερη ανάπλαση και ανάπτυξη μίας περιοχής πλησίον του 16ου δημοτικού σχολείου και του Ιερού ναού Αγίων Ευθυμίου & Χριστοφόρου διευκολύνοντας την στάθμευση στα συγκεκριμένα σημεία.


«Το έργο αποτελεί σημαντική παρέμβαση για την περιοχή και έρχεται να βελτιώσει τους τομείς εκείνους που σχετίζονται άμεσα με την καθημερινότητα των κατοίκων. Η εξασφάλιση ικανού αριθμού θέσεων στάθμευσης, τόσο Περιφερειακά της πόλης όσο και στο στενό κέντρο εντάσσεται στις συστηματικές ενέργειές μας που συνδέονται όχι με μία αποσπασματική προσέγγιση, αλλά με μία ολιστικού τύπου παρέμβαση στο δημόσιο χώρο. Στο πλαίσιο αυτό, ο συγκεκριμένος χώρος αξιοποιείται και για την δημιουργία ενός πνεύμονα πρασίνου στην περιοχή» σημειώνει σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Κατερίνης Σάββας Χιονίδης.


Η ταυτότητα του έργου

Αναλυτικότερα και σε ό,τι αφορά τις παρεμβάσεις: οι διάδρομοι κυκλοφορίας είναι ελαχίστου πλάτους 5,50 μέτρα και προβλέπονται σε αυτές δύο ασφαλτικές στρώσεις (μία βάση και μία κυκλοφορίας). Κάτω από την οδοστρωσία προβλέπεται η κατασκευή στρώσης στράγγισης η οποία εδράζεται σε επίχωμα.

Η κατασκευή του επιχώματος γίνεται μετά την απομάκρυνση της φυτικής γης. Οι θέσεις στάθμευσης κατασκευάζονται με στρώση κροκάλας που εδράζεται πάνω στην στραγγιστική στρώση. Οι δύο διαφορετικές επιφάνειες εγκιβωτίζονται με την κατασκευή βυθισμένου κρασπεδόρειθρου.

Η στρώση στράγγισης συλλέγει τμήμα των όμβριων υδάτων που διαπερνούν τα υλικά πάνω από αυτή και τα οδηγεί σε περιμετρικό του χώρου στραγγιστήριο, ο οποίος τα οδηγεί σε παρακείμενα φρεάτια αποχέτευσης της ΔΕΥΑΚ.


Το δίκτυο άρδευσης θα είναι εξ ολοκλήρου υπόγειο και θα αποτελείται από υπόγειους αγωγούς και τον κατάλληλο εξοπλισμό δικλείδων και φρεατίων διακλάδωσης ώστε να μπορεί να λειτουργεί τμηματικά. Η χάραξη και το μήκος των αγωγών θα είναι τέτοια ώστε να αρδεύονται όλα τα δέντρα και οι χώροι πρασίνου.

Τέλος, ο φωτισμός των χώρων στάθμευσης θα γίνεται με φωτιστικά σώματα μονά ή διπλά σε τετράμετρους ιστούς.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι, οι παρεμβάσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν σε χρονικό διάστημα δύο περίπου μηνών, ενώ η χρηματοδότηση του έργου είναι από το πράσινο ταμείο, με προϋπολογισμό ύψους  290.000 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !