30 Δεκεμβρίου 2015

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Πιερία

O ΑΝΑΠΛ. ΔΙΕΤΘΤΝΣΗ΢ ΣΗ΢ ΔΙΕΤΘΤΝ΢Η΢ Α΢ΣΤΝΟΜΙΑ΢ ΠΙΕΡΙΑ΢ Έχοντας υπόψη: α) Σις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 1 του Ν.2696/99, όπως τροποποιήθηκε με άρθρο 46 Ν.3542/2007 «Περί κυρώσεως Κ.Ο.Κ.». β) Σο υπ’ αριθ. AMSA_YP_3007 από 17-12-2015 έγγραφο της
Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.. γ) Σο υπ’ αριθ. ΛΕ/ΜΚ/00/12/24/4773 από 24-12-2015 έγγραφο της Γ.Δ.΢.Τ. /Λ.΢.Ε.Π.. δ) Σην υπ’ αριθ. 45196/15/2385183 από 29-12-2015, αναφορά του Σμήματος Σροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Πιερίας, που συνηγορεί για τη σήμανση και τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, όπως αναφέρονται στη σχετική μελέτη. α π ο σ κ ο π ο ύ ν τ ε ς στην ασφαλή εκτέλεση των εργασιών συνήθους συντήρησης Αυτοκινητοδρόμου, άνω και κάτω διαβάσεων και παραπλεύρων αυτού, στην περιοχή τοπικής αρμοδιότητας μας . Α Π Ο Υ Α ΢ Ι Ζ Ο Τ Μ Ε Α Ρ Θ Ρ Ο 1ο Α. Σις ακόλουθες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στο χώρο του Κύριου Έργου Παραχώρησης (Κ.Ε.Π.) ήτοι, του τμήματος Μαλιακός – Κλειδί του αυτοκινητόδρομου Π.Α.Θ.Ε. και στα αναφερόμενα τμήματα αυτής, περιοχής Δήμων Πύδνας - Κολινδρού, Κατερίνης και Δίου Ολύμπου για το χρονικό διάστημα από 01-01-2016 έως 31-12-2016, εξαιρουμένων των ημερών 01.01-10.01, 11.03-15.03, 24.03-28.03, 28.04-02.05, 17.06-21.06, 12.08-16.08, 27.10-31.10, 23.12-27.12, 30.12-31.12. και τα ΢αββατοκύριακα της καλοκαιρινής περιόδου από 02.07 έως 28.08. σε εκτέλεση (γ) σχετικού εγγράφου και λόγω εργασιών συνήθους συντήρησης (τακτική, περιοδική, έκτακτη), στα ακόλουθα οδικά τμήματα: 1.Σοπικός αποκλεισμός της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, συμπεριλαμβανομένων των κλάδων των ανισόπεδων κόμβων έως και τα όρια του Κ.Ε.Π., καθ’ όλο το μήκος του τμήματος από την Χ/Θ 409+800 (συναρμογή τμήματος αμφίδρομης κυκλοφορίας με τμήμα αυτοκινητοδρόμου στην `ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α΢ΣΤΝΟΜΙΑ Γ.Π.Α.Δ. ΚΕΝΣΡ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ΢ Δ/Ν΢Η A΢ΣΤΝΟΜΙΑ΢ ΠΙΕΡΙΑ΢ Ε Π Ι Σ Ε Λ Ε Ι Ο ΓΡΑΥΕΙΟ Α΢ΣΤΝ. Α΢ΥΑΛΕΙΑ΢ ΣΑΧ.Δ/Ν΢Η: 1ο χλμ Π.Ε.Ο. Κατερίνης-Θεσ/νίκης Σ.Κ. : 601 00 ΚΑΣΕΡΙΝΗ Α Π Ο Υ Α ΢ Η 41 /2015 περιοχή της ΢κοτίνας) έως τη Χ/Θ 473+800 (πέρας Παραχώρησης Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου στον Κόμβο Κλειδίου). 2.Εναλλάξ τοπικός αποκλεισμός της αριστερής μόνο ή της δεξιάς μόνο λωρίδας κυκλοφορίας, καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του τμήματος από τη Χ/Θ 409+800 (συναρμογή τμήματος αμφίδρομης κυκλοφορίας με τμήμα αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή της ΢κοτίνας) έως τη Χ/Θ 473+800 (πέρας Παραχώρησης Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου στον Κόμβο Κλειδίου), συμπεριλαμβανομένου του τοπικού οδικού δικτύου εντός Κ.Ε.Π. 3.Εναλλάξ τοπικός αποκλεισμός μεσαίας λωρίδας κυκλοφορίας σε συνδυασμό με την αριστερή ή δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας για τα τμήματα τριών λωρίδων, καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του τμήματος από τη Χ/Θ 409+800 (συναρμογή τμήματος αμφίδρομης κυκλοφορίας με τμήμα αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή της ΢κοτίνας) έως τη Χ/Θ 473+800 (πέρας Παραχώρησης Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου στον Κόμβο Κλειδίου). 4.Αποκλεισμός αριστερής ημιδιατομής (εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας 4,00μ.) καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από τη Χ/Θ 409+800 (συναρμογή τμήματος αμφίδρομης κυκλοφορίας με τμήμα αυτοκινητόδρομου στη περιοχή της ΢κοτίνας) έως τη Χ/Θ 473+800 (πέρας Παραχώρησης Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου στον Κόμβο Κλειδίου). 5.Αποκλεισμός των κλάδων των ανισόπεδων ή μη κόμβων με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας μέσω εναλλακτικών διαδρομών από Δευτέρα έως Παρασκευή από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος του τμήματος από Χ/Θ 399,100 (συναρμογή τμήματος αυτοκινητοδρόμου με τμήμα αμφίδρομης κυκλοφορίας στην περιοχή της Αιγάνης) έως τη Χ/Θ 473,800 (πέρας Παραχώρησης Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου στον Κόμβο Κλειδίου). 6.Σοπική στένωση οδοστρώματος (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι τουλάχιστον 3,50 μέτρα) στους κλάδους των ανισόπεδων ή ισόπεδων κόμβων καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος του τμήματος από τη Χ/Θ 399+100 (συναρμογή τμήματος αυτοκινητόδρομου με τμήμα αμφίδρομης κυκλοφορίας στη περιοχή Αιγάνης) έως τη Χ/Θ 473+800 (πέρας Παραχώρησης Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου στον Κόμβο Κλειδίου). 7.Αποκλεισμός έως δύο (2) λωρίδων ανά κατεύθυνση στους μετωπικούς σταθμούς διοδίων και έως μίας λωρίδας στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων, καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο στους σταθμούς διοδίων του τμήματος από τη Χ/Θ 399+100 (συναρμογή τμήματος αυτοκινητόδρομου με τμήμα αμφίδρομης κυκλοφορίας στη περιοχή της Αιγάνης) έως τη Χ/Θ 473+800 (πέρας Παραχώρησης Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου στον Κόμβο Κλειδίου). 8.Σοπικός αποκλεισμός της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) καθημερινά από την ανατολή έως τη δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος του τμήματος από Χ/Θ 399+100 (συναρμογή τμήματος αμφίδρομης κυκλοφορίας με τμήμα αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή της Αιγάνης) έως τη Χ/Θ 409+800 (συναρμογή τμήματος αμφίδρομης κυκλοφορίας με τμήμα αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή της ΢κοτίνας). 9.Σοπική στένωση οδοστρώματος στη μία από τις δύο κατευθύνσεις (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας στην κατεύθυνση εφαρμογής της στένωσης είναι τουλάχιστον 4,00μ.) καθημερινά από την ανατολή έως τη δύση του ηλίου, καθ’ όλο το μήκος του τμήματος από Χ/Θ 399+100 (συναρμογή τμήματος αυτοκινητόδρομου με τμήμα αμφίδρομης κυκλοφορίας στη περιοχή της Αιγάνης) έως τη Χ/Θ 409+800 (συναρμογή τμήματος αμφίδρομης κυκλοφορίας με τμήμα αυτοκινητόδρομου στη περιοχή της ΢κοτίνας). 10. Εναλλάξ τοπικός αποκλεισμός της λωρίδας κυκλοφορίας της μίας κατεύθυνσης με ταυτόχρονη εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων των δυο ρευμάτων από τη λωρίδα κυκλοφορίας της άλλης κατεύθυνσης, από Δευτέρα έως Πέμπτη 22:00-06:00, καθ’ όλο το μήκος του τμήματος από Χ/Θ 399,100 (συναρμογή τμήματος αμφίδρομης κυκλοφορίας με τμήμα αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή της Αιγάνης) έως τη Χ/Θ 409,800 (συναρμογή τμήματος αμφίδρομης κυκλοφορίας με τμήμα αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή της ΢κοτίνας). 11. Σοπική στένωση οδοστρώματος (όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι τουλάχιστον 5,50 μέτρα) ή εναλλακτικά εναλλάξ τοπικός αποκλεισμός της λωρίδας κυκλοφορίας της μίας κατεύθυνσης με ταυτόχρονη εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων των δυο ρευμάτων από τη λωρίδα κυκλοφορίας της άλλης κατεύθυνσης, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από ανατολή έως δύση του ηλίου, στους παράπλευρους (ανατολικά και δυτικά) του αυτοκινητόδρομου της περιοχής αρμοδιότητάς μας. 12. Εναλλάξ τοπικός αποκλεισμός της λωρίδας κυκλοφορίας της μίας κατεύθυνσης με ταυτόχρονη εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων των δύο ρευμάτων από τη λωρίδα κυκλοφορίας της άλλης κατεύθυνσης, καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, στις άνω ή κάτω διαβάσεις του αυτοκινητόδρομου στην περιοχή αρμοδιότητας μας. 13. Εναλλάξ τοπικός αποκλεισμός της λωρίδας κυκλοφορίας της μίας κατεύθυνσης με ταυτόχρονη εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων των δύο (2) ρευμάτων από τη λωρίδα κυκλοφορίας της άλλης κατεύθυνσης, καθημερινά από την ανατολή έως τη δύση του ηλίου, στα ακόλουθα τμήματα του οδικού δικτύου άνωθεν της ΢ήραγγας Κατερίνης: Οδικό τμήμα Από Έως Ρύθμιση Ανατολική παράπλευρη οδός αυτοκινητόδρομου ΢υνεργείο Μεταξά 1η Πάροδο Μαλέα και Δωδώνης Εκ περιτροπής Ανατολική παράπλευρη οδός αυτοκινητόδρομου Προέκταση οδού Δίκα Ν. Έως όρια ΚΕΠ Εκ περιτροπής Τπόγεια διάβαση (Αλεξιάδης) Ανατολική παράπλευρη οδός αυτοκινητόδρομου Δυτική παράπλευρη οδός αυτοκινητόδρομου Εκ περιτροπής Οδός Χατζόγλου Δυτική παράπλευρη οδός αυτοκινητόδρομου Οδός Δημ. Κυπρίου Εκ περιτροπής Δυτική παράπλευρη οδός αυτοκινητόδρομου Οδός Χατζόγλου Τπόγεια διάβαση (Αλεξιάδης) Εκ περιτροπής Δυτική παράπλευρη οδός αυτοκινητόδρομου Οδός Δημ. Κυπρίου Μάρμαρα Ναβροζίδη Εκ περιτροπής Οδός Μουσών Προέκταση οδού Δίκα Ν. Κλάδο εξόδου Π.Α.Θ.Ε. Εκ περιτροπής Προέκταση οδού Δίκα Ν. Κλάδο Εισόδου ΠΑΘΕ Οδό Μουσών Εκ περιτροπής 14. ΢τένωση οδοστρώματος καθημερινά από την ανατολή έως τη δύση του ηλίου, στα ακόλουθα τμήματα του οδικού δικτύου άνωθεν της ΢ήραγγας Κατερίνης: Οδικό τμήμα Από Έως Ρύθμιση Ανατολική παράπλευρη οδός αυτοκινητόδρομου 1η Πάροδο Μαλέα και Δωδώνης Κυκλικό Κόμβο Μήτρου Λιακόπουλου ΢τένωση οδοστρώματος Κυκλικοί κόμβοι ΢τένωση οδοστρώματος Δυτική παράπλευρη οδός αυτοκινητόδρομου Κυκλικό Κόμβο Μήτρου Λιακόπουλου Οδός Χατζόγλου ΢τένωση οδοστρώματος Οδός Μουσών Κλάδο εξόδου ΠΑΘΕ Οδό Δίκα Ν. ΢τένωση οδοστρώματος Προέκταση οδού Δίκα Ν. Οδό Μουσών Οδό ΢ελευκιδών ΢τένωση οδοστρώματος 15. Εκτροπή της κυκλοφορίας, καθημερινά από την ανατολή έως τη δύση του ηλίου, στα ακόλουθα τμήματα: Β. Η ανάδοχος του έργου υποχρεούται καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών να τοποθετεί, να συντηρεί την οδική σήμανση για τα εκτελούμενα έργα, για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων, όπως επίσης και την ακώλυτη εξυπηρέτηση των παρόδιων δραστηριοτήτων. Γ. Η Διεύθυνση Σροχαίας Θεσ/νίκης, Δ.Α. Λάρισας, Μαγνησίας, Ημαθίας και Κοζάνης παρακαλούνται για ενημέρωση τους. Δ. Σο Σμήμα Σροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Πιερίας ,παρακαλείται για τη λήψη των επιβαλλόμενων μέτρων αρμοδιότητας του. ΑΡΘΡΟ 2Ο Οι παραβάτες της παρούσης Απόφασης διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 420 Π.Κ. και τις διατάξεις των άρθρων 4,5,52,103 και 104 του Ν. 2696/1999 «Περί κυρώσεως του ΚΟΚ», όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 46 του Ν. 3542/2007 «Σροποποιήσεις διατάξεων του Κ.Ο.Κ.». ΑΡΘΡΟ 3Ο Η ισχύς της παρούσας στην εδαφική δικαιοδοσία της Διεύθυνσης Αστυνομίας Πιερίας, αρχίζει: a. μετά την πραγματοποίηση επιτόπιας αυτοψίας, από:  τον Διοικητή ή Αναπληρωτή του Σμήματος Σροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Πιερίας .  τον υπεύθυνο για την τοποθέτηση της προβλεπόμενης κυκλοφοριακής σήμανσης όπως αυτή προκύπτει από την υποβληθείσα μελέτη και υλοποίησης λήψης τυχόν πρόσθετων μέτρων κυκλοφοριακής σήμανσης που θα απαιτηθούν τον υπεύθυνο της αρμόδιας εταιρείας εκτέλεσης εργασιών, καθώς και β. από τη δημοσίευσή της σύμφωνα με το άρθρο 109 του Κ.Ο.Κ., την ανάρτηση της στο διαδίκτυο, σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν. 3861/2010 και με την προϋπόθεση τοποθέτησης οδικής σήμανσης (ΔΙΠΑΔ/οικ. 502/09-07-2003 Τπουργική Απόφαση (Β/946/2003), οι παραβάτες διώκονται και τιμωρούνται με τις διατάξεις του Ν. 2696/1999 (Α-57) «Περί Κυρώσεως του Κώδικα οδικής Κυκλοφορίας» όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 3542/2007 (Α- 50), η δε εκτέλεσή της ανατίθεται στο Αστυνομικό προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !