Άνοιξε τις πύλες του το One Salonica Outlet Mall (πρώην City Gate) στη δυτική Θεσσαλονίκη, το οποίο έρχεται για να συναρπάσει και να ανατρέψει τα δεδομένα του shopping στην πόλη .
Το One Salonica διαθέτει περισσότερα από 70 καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ, καλλυντικών, αθλητικών.
Επιπλέον διαθέτει εστιατόρια, κινηματογράφους, καφέ, parking 1200 θέσεων, hypermarket Carrefour Mαρινόπουλος καθώς και υψηλής αισθητικής διαμορφωμένους εξωτερικούς χώρους.
Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να διαλέξουν μέσα από πλήθος brands όπως: Hugo Boss, Diesel, Mango, PINKO, Tommy Hilfiger, Funky Budha, Adidas/ Reebok, Nike, One Outlet, Wesc, Sergio Tachini, House & Travel, Ira, Admiral, Benneton, Marasil, Puma, Arena / Fila, Oxette, Calzedonia Anastasiadis Optical store, Staff, Sephora, Zara Kid, Body Talk, Exis, BSB, Nautica, Lacoste, Hanro, Edward, Navy & Green, Matou France, Minerva, American Stars, Geox, Petit Bateau, Bill Cost, My Tiffany, Attrattivo, Ale, Toi & Moi, NAK, Tsakiris Mallas, Camel Active, Zilly, Camicissima, Seiden Sticker, Gant, Axel, Mouger, Vardas, Bostonians, Lynne, Oxford, Prince Oliver, JOMA, Umbro Shoes, Replay, Asics, Onelil, Speedo Teva, Oxbow, Hummel Vans A&F, Freddy Woman, Freddy Men, Notos.
Το One SALONICA αναπτύσσουν οι όμιλοι Φάις, NotosCom, Μαρινόπουλου και Generic Engineering Technologies, ενώ το ακίνητο έχει αγοραστεί από τους Άραβες της GET.
Oι τέσσερις όμιλοι που δημιουργούν το One SALONICA στη θέση του άλλοτε City Gate (που δεν επέτυχε η αυστραλιανή APN Property Group να αξιοποιήσει), αλλάζουν εντελώς το πρόσωπο και τη στόχευση του εμπορικού κέντρου. Δημιουργούν δίπλα στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης ένα εκπτωτικό κέντρο το οποίο απευθύνεται στο σύνολο του πολεοδομικού συγκροτήματος αλλά και στους καταναλωτές των γειτονικών νομών, όπως και στους ξένους που σε μεγάλους αριθμούς πλέον, επισκέπτονται τη πόλη.
Oι τέσσερις όμιλοι που δημιουργούν το One SALONICA στη θέση του άλλοτε City Gate (που δεν επέτυχε η αυστραλιανή APN Property Group να αξιοποιήσει), αλλάζουν εντελώς το πρόσωπο και τη στόχευση του εμπορικού κέντρου. Δημιουργούν δίπλα στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης ένα εκπτωτικό κέντρο το οποίο απευθύνεται στο σύνολο του πολεοδομικού συγκροτήματος αλλά και στους καταναλωτές των γειτονικών νομών, όπως και στους ξένους που σε μεγάλους αριθμούς πλέον, επισκέπτονται τη πόλη.
voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !