Το ΣΔΕ Παράρτημα Έδεσσας μετά τη μεταφορά του από το 1ο Γυμνάσιο στο 2ο Γυμνάσιο Έδεσσας εξακολουθεί να αντιμετωπίζει μια σειρά τραγικών και απαράδεκτων προβλημάτων και ελλείψεων.
Το σχολείο άρχισε να λειτουργεί στις 27 Νοεμβρίου 2014 με το βασικό εκπαιδευτικό προσωπικό ,χωρίς
Υπεύθυνο Παραρτήματος, χωρίς Ψυχολόγο και Σύμβουλο Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας ,όπως προβλέπεται στη δομή και στο πρόγραμμα λειτουργίας του ΣΔΕ, ενώ είχαν ήδη ανακοινωθεί οι τοποθετήσεις τους από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ , κι είχαν βγεί οι πίνακες επιλογής προ καιρού ,δεν τοποθετήθηκαν εγκαίρως.Το σχολείο άρχισε να λειτουργεί στις 27 Νοεμβρίου 2014 με το βασικό εκπαιδευτικό προσωπικό ,χωρίς
Στις 27 Ιανουαρίου ανέλαβα ως Υπεύθυνη Παραρτήματος Έδεσσας και σημειώνω όλα τα θέματα που θα πρέπει να επιλυθούν άμεσα:
1)Διορισμός Ψυχολόγου επειδή η ψυχολογική στήριξη είναι αναπόσπαστο κομμάτι της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
2)Διορισμός Συμβούλου Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας, επειδή η εκπαίδευση Ενηλίκων έχει στόχο να βοηθήσει στην ένταξη των εκπαιδευόμενων στην εργασία και να προωθεί την ισότητα ευκαιριών σε όλα τα άτομα ,ανεξαρτήτως ηλικίας
3)Το σχολείο δε διαθέτει ούτε ένα Φωτοτυπικό μηχάνημα,κι όπως γνωρίζετε αυτό δυσχεραίνει πολύ και σχεδόν καθιστά αδύνατη τη διδασκαλία, αφού βιβλία δεν υπάρχουν στο ΣΔΕ.-οι εκπαιδευτές φωτοτυπούν τη διδακτέα ύλη ανάλογα με τις ανάγκες των εκπαιδευόμενων. Το προυπάρχον χάλασε και δε διορθώνεται,, ζήτησε ο Διευθυντής νέο και μια απαράδεκτη γραφειοκρατία μας καθυστερεί . Παρακαλούμε να βρεθεί ένα φωτοτυπικό για δανεισμό μέχρι να αποκτήσουμε το νέο.
4)Να λυθεί το πρόβλημα της θέρμανσης των αιθουσών,επειδή διατίθεται 1 σώμα ηλεκτρικό σε κάθε αίθουσα το οποίο δεν επαρκεί για το μέγεθος της επιφάνειας των αιθουσών
5)Οι τουαλέτες είναι εκτός του κτιρίου και δεν έχουν φως, με αποτέλεσμα να μην είναι επισκέψιμες ,αφού το σχολείο λειτουργεί απογευματινές ώρες.Επίσης δεν υπάρχει σε αυτές χαρτί υγείας ούτε σαπούνι και κάποιοι σωλήνες είναι σπασμένοι και πλημμυρίζουν.
6)Δεν έχουμε αίθουσα Εκδηλώσεων ,ώστε να μπορούμε να προβάλουμε μια ταινία και να συζητήσουμε με όλους τους εκπαιδευόμενους μαζί, ούτε να γίνει μια ομιλία ή άλλη εκδήλωση του σχολείου ,δραστηριότητες οι οποίες είναι απαραίτητο να γίνονται.
7)Η αχανής αυλή του σχολείου είναι γεμάτη από τσιμέντο-ούτε πράσινο φύλλο ούτε ούτε ένα δέντρο,ούτε ένα παρτέρι ,ούτε παγκάκια υπάρχουν για να ξεκουράζονται οι εκπαιδευόμενοι στο διάλειμμα, οι οποίοι , σημειωτέον –αρκετοί εξ αυτών είναι ενήλικοι άνθρωποι ,κουρασμένοι από τη δουλειά, ή ηλικιωμένοι .
Αναρωτιέμαι τι είδους εκπαίδευση είναι αυτή που εξοβελίζει κάθε τι φυσικό και όμορφο και επιβάλλει ως πρότυπο ιδανικού σχολικού περιβάλλοντος το γκρίζο τσιμέντο?
Αναρωτιέμαι τι είδους εκπαίδευση είναι αυτή που εξοβελίζει κάθε τι φυσικό και όμορφο και επιβάλλει ως πρότυπο ιδανικού σχολικού περιβάλλοντος το γκρίζο τσιμέντο?
8)Το ΚΤΕΛ αρνείται να χορηγήσει πάσο δωρεάν μεταφοράς για 7 εκπαιδευόμενούς μας που μετακινούνται από χωριά για να έρθουν στο ΣΔΕ, επειδή δεν πληρώθηκαν ακόμη οι περσινές μεταφορές από το φορέα στον οποίο ανήκουμε, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να αντιμετωπίσουν οι ίδιοι το κόμιστρο αφού είναι άνεργοι ή οικογενειάρχες με οικονομικές δυσκολίες.Οι συγκεκριμένοι εκπαιδευόμενοι σημειώνουν πολλές απουσίες επειδή δεν έχουν χρήματα να έρχονται από το Μαυροβούνι, τη Σκύδρα, την Αψαλο, το Βορεινό κλπ
9)Στην Έδεσσα υπάρχει κτίριο εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα μέσα για την περίπτωσή μας, εδώ και χρόνια, το οποίο δε μπορούμε να αξιοποιήσουμε επειδή του έχει δοθεί άλλη χρήση , με απόφαση του Δήμου.
Αφού λοιπόν είμαστε καταδικασμένοι να φιλοξενούμαστε σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ,τα οποία είναι εντελώς ακατάλληλα γι αυτόν τον τύπο εκπαίδευσης, τουλάχιστον να περιορίσουμε και να λύσουμε ,όσο μπορούμε ,τα σημαντικότερα προβλήματα του ΣΔΕ Έδεσσας.
Αφού λοιπόν είμαστε καταδικασμένοι να φιλοξενούμαστε σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ,τα οποία είναι εντελώς ακατάλληλα γι αυτόν τον τύπο εκπαίδευσης, τουλάχιστον να περιορίσουμε και να λύσουμε ,όσο μπορούμε ,τα σημαντικότερα προβλήματα του ΣΔΕ Έδεσσας.
Τελικώς τι άλλο πρέπει να γίνει- μήπως μετά από το Παράρτημα της Αριδαίας ,πρέπει να κλείσει και αυτό της Έδεσσας?
Μήπως οδηγούμαστε σε αυτήν τη «λύση»με την απαξίωση των προσπαθειών μας να λειτουργεί και στην πόλη μας ο σημαντικότατος θεσμός του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας?
Μήπως οδηγούμαστε σε αυτήν τη «λύση»με την απαξίωση των προσπαθειών μας να λειτουργεί και στην πόλη μας ο σημαντικότατος θεσμός του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας?
Το ΣΔΕ προάγει τη μόρφωση και την παιδεία σε έλληνες και αλλοδαπούς που ζουν και εργάζονται στη χώρα μας ,τους μαθαίνει να διαβάζουν ,να γράφουν,και τους εφοδιάζει με απολυτήριο Γυμνασίου ,ώστε να έχουν ευκολότερη πρόσβαση στην αγορά εργασίας από 18 ετών και άνω,χωρίς κανέναν άλλο περιορισμό, τους βοηθά στην καλύτερη κοινωνικοποίηση και προσαρμογή τους στις κοινωνικές και εργασιακές συνθήκες που επικρατούν στην κοινωνική πραγματικότητα της χώρας μας.
Με το παρόν,σας γνωστοποιώ την υπάρχουσα κατάσταση, και παρακαλώ το Δήμο Έδεσσας και την αρμόδια δημοτική επιτροπή παιδείας να επιληφθεί του θέματος.
Με το παρόν,σας γνωστοποιώ την υπάρχουσα κατάσταση, και παρακαλώ το Δήμο Έδεσσας και την αρμόδια δημοτική επιτροπή παιδείας να επιληφθεί του θέματος.
Δουλγερίδου Μαριάννα
Υπεύθυνη Παραρτήματος
ΣΔΕ Εδεσσας
Υπεύθυνη Παραρτήματος
ΣΔΕ Εδεσσας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !