Μία διαφορετική μέθοδο επέλεξε μία καθηγήτρια από την Βιτσέντζα της Ιταλία για να δώσει κίνητρα σε μαθητή της ώστε να σημειώσει πρόοδο στο σχολείο.
Όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα η 31χρονη Λίζα κλήθηκε από τους γονείς ενός 16χρονου μαθητή της να τον βοηθήσει ώστε να βελτιωθεί στα μαθήματα όπου ήταν αδύναμος.
Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, λοιπόν, έπειτα από λίγα ιδιαίτερα μαθήματα που παρέδωσε στον νεαρό, η γυναίκα αντιλήφθηκε ότι υπήρξε ερωτική έλξη ανάμεσά τους. Έτσι, σκέφτηκε πως το ιδανικό κίνητρο για να ωθήσει τον 16χρονο να στρωθεί στο διάβασμα θα ήταν μία διαφορετικού τύπου επιβράβευση, πέραν του απλού «μπράβο».
Τα ιδιαίτερα έγιναν πιο συχνά και η επαφή τους πιο… στενή, με αποτέλεσμα η 31χρονη να μην περιοριστεί στη θεωρία, αλλά να προχωρήσει στην πρακτική εφαρμογή όσων δίδασκε. Όταν, λοιπόν, μία ημέρα οι γονείς του 16χρονου επέστρεψαν νωρίτερα στο σπίτι, βρήκαν τον γιο τους με την 31χρονη Ιταλίδα να επιδίδονται σε ερωτικές περιπτύξεις κάτω από το καυτό νερό του ντους.
Παρά την απόγνωση και τις διαμαρτυρίες του νεαρού, οι γονείς του κατέθεσαν το περιστατικό στην αστυνομία χωρίς ωστόσο να κάνουν καταγγελία εναντίον της καθηγήτριας.
Η νεαρή μιλώντας στην εφημερίδα IlGiornalediVicenza έκανε λόγο για «αμοιβαία ερωτική έλξη» και δικαιολογήθηκε υποστηρίζοντας ότι ο μαθητής της «μπορεί να είναι 16 ετών, όμως, έχει την ωριμότητα ενός 25χρονου».
Η ξανθιά, γαλανομάτα, με καμπύλες, όπως περιγράφεται από την ιταλική εφημερίδα, εξήγησε πως από τα πρώτα μαθήματα κατάλαβε ότι ο ανήλικος την «έτρωγε με τα μάτια του» και εφόσον άρεσε και στην ίδια σκέφτηκε να συνδυάσει το τερπνόν μετά του ωφελίμου, όπως λέει η ίδια.
«Δεν είχε διάθεση για διάβασμα, έτσι του υποσχέθηκα ένα βραβείο αν κατάφερνε να γράψει μία έκθεση χωρίς γραμματικά λάθη. Βραβείο, στο βραβείο…», αναφέρει η Λίζα… έγινε το κακό.
Η καθηγήτρια, η οποία μετά τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης σκέφτεται να εγκαταλείψει την Ιταλία για να βρει δουλειά στο Ηνωμένο Βασίλειο ή τη Γερμανία, εξακολουθεί να υποστηρίζει ότι η σεξουαλική επαφή με τον 16χρονο ήταν «ένας τρόπος για να τον κάνω να μελετήσει και τα κατάφερα καθώς από το 4 τώρα παίρνει 7 (με άριστα το 10). Βέβαια, ξέρω ότι έχω κάνει λάθος, αλλά έγιναν όλα σταδιακά. Ήταν μία εκπαιδευτική μέθοδος, μεταξύ του αστείου και του πάθους της υπόθεσης».
Πηγή : protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !