Το τελευταίο διάστημα
έχω γίνει δέκτης πολλών καταγγελιών από πολίτες, σχετικά με τις διαρκείς
αναβαθμίσεις που πραγματοποιεί ο ΟΤΕ στις γραμμές του ίντερνετ και του
τηλεφώνου, καθώς και τις βλάβες που προκαλούνται στο ήδη υπάρχον δίκτυο
τηλεπικοινωνιών.
Ειδικότερα, παρατηρούμε
το φαινόμενο να αλλάζουν καθημερινά τα καφάο του ΟΤΕ, αντικαθιστώντας τα με
νέας τεχνολογίας. Η συγκεκριμένη διαδικασία, όπως πληροφορούμεθα,
πραγματοποιείται από ιδιωτική εταιρεία – και όχι του ΟΤΕ – υπάλληλοι της οποίας
ενημερώνουν τους πολίτες πως «αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα, ενημερώστε τις
βλάβες», χωρίς να αναλαμβάνουν την ευθύνη για οποιαδήποτε αβλεψία και χωρίς να
διευκρινίζουν αν την επιδιόρθωση των προβλημάτων που δημιουργούνται αναλαμβάνει
η ίδια η εταιρεία ή ο ΟΤΕ.
Από εκείνο το σημείο,
και στην περίπτωση που όντως κάποιος πολίτης διαπιστώσει βλάβη του δικτύου του,
ξεκινάει ένας φαύλος κύκλος αφού ο ΟΤΕ τον παραπέμπει στην εταιρεία και η
εταιρεία στον ΟΤΕ. Και η βλάβη είναι άγνωστο πότε και από ποιόν θα
επισκευαστεί.
Επειδή αυτήν την
περίοδο, μεσούσης της κρίσης, που ο λαός πένεται και πεθαίνει από τα δυσβάστακτα
δημοσιονομικά μέτρα και την υπερφορολόγηση, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν περιττά
έξοδα για τεχνολογικές αναβαθμίσεις και άλλου τέτοιου είδους «πεταμένα λεφτά».
Ερωτάται ο Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών,
Μεταφορών & Δικτύων:
1)
Σε
ποιά εταιρεία έχει δοθεί το έργο, με ποιά διαδικασία και υπό ποιές
προϋποθέσεις;
2)
Για
τις βλάβες που έχουν προκληθεί στο δίκτυο από την αναβάθμιση, ποιός είναι
υπεύθυνος; Υπάρχει ειδικό συνεργείο του ΟΤΕ, της εταιρείας ή άλλο ξεχωριστό συνεργείο;
Η διεύθυνση βλαβών του ΟΤΕ λειτουργεί;
3)
Ποιό
είναι το κόστος της αναβάθμισης; Σε ποιόν δίδονται αυτά τα χρήματα και ποιόν ή
ποιούς επιβαρύνει αυτό το κόστος;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !