7 Σεπτεμβρίου 2014

Οι 5 νέοι Αντιδήμαρχοι στο Δήμο Δίου-Ολύμπου

Ο ∆ΗΜΑΡΧΟΣ ∆ΙΟΥ – ΟΛΥΜΠΟΥ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 59 και 92 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωµένης ∆ιοίκησης – Πρόγραµµα Καλλικράτης» (Α΄87), αναφορικά µε τον ορισµό Αντιδηµάρχων και την αναπλήρωση του ∆ηµάρχου.

2. Την υπ΄ αριθµ. 15150/15-04-2014 απόφαση Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθµιοι και ∆ευτεροβάθµιοι Οργανισµοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας µε το ν.3852/2010», όπως ισχύει.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 3 παρ.3 περ. ε του ν. 4051/2012, αναφορικά µε τον ορισµό αντιδηµάρχων οι οποίοι δεν θα λαµβάνουν αντιµισθία.
4. Το γεγονός ότι ο ∆ήµος ∆ίου – Ολύµπου εµπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2 του ν. 3852/2010 ο οποίος τροποποιήθηκε µε τις διατάξεις του ν. 4051/2012 και εποµένως µπορεί να ορισθούν πέντε (5) Αντιδήµαρχοι εκ των οποίων οι τρεις (3)δικαιούνται αντιµισθία.
5. Τις διατάξεις της εγκυκλίου 43/30565/06-08-2014 του Υπουργείου Εσωτερικών.
6. Τον Οργανισµό Εσωτερικής Υπηρεσίας του ∆ήµου ∆ίου – Ολύµπου. (ΦΕΚ 232/τ.Β΄/09-02-2014)
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Α. Ορίζουµε τους κατωτέρω δηµοτικούς συµβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδηµάρχους του ∆ήµου ∆ίου – Ολύµπου, µε θητεία από 01-09-2014 µέχρι 28-02-2017, και τους µεταβιβάζουµε αρµοδιότητες ως εξής:
lapas1. Ορίζουµε Αντιδήµαρχο τον κ. Νικόλαο Λάππα για τη ∆ηµοτική Ενότητα Λιτοχώρου και του µεταβιβάζουµε τις παρακάτω αρµοδιότητες:
α) κατά τόπον
• Εποπτεία και ευθύνη επί των θεµάτων αστικής και δηµοτικής κατάστασηςκαι έκδοση των συναφών πράξεων και βεβαιώσεων και υπογραφή της συναφούς αλληλογραφίας.
• Έκδοση και υπογραφή πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δηµοτών και βεβαιώσεις µόνιµης κατοικίας.
• Ευθύνη λειτουργίας των δηµοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστηµένες στη δηµοτική ενότητα.
• Παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δηµοτική ενότητα.
• Εποπτεία και ευθύνη επί των θεµάτων της υπηρεσίας εξυπηρέτησης του πολίτη και λειτουργίας του ΚΕΠ Λιτοχώρου.
• Καταγραφή και διαχείριση θεµάτων καθηµερινότητας των πολιτών που προσέρχονται στο ΚΕΠ Λιτοχώρου.
• Ευθύνη ορθής λειτουργίας του εξοπλισµού που βρίσκεται στη δηµοτική κοινότητα.
• Έκδοση και υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων αρµοδιότητας των διοικητικών υπηρεσιών της δηµοτικής ενότητας.
• Ευθύνη, συντονισµός και εποπτεία διακίνησης των υπηρεσιακών εγγράφων τόσο µεταξύ των υπηρεσιών όσο και προς άλλες υπηρεσίες ή τρίτους.
• Ευθύνη σύνταξης και υπογραφή των συµβολαιογραφικών πράξεωνµεταβίβασης ακινήτων προς τρίτους, αγοράς ακινήτων, αποδοχής δωρεών, κληρονοµιών και λοιπών πράξεων που συντάσσονται ενώπιον συµβολαιογράφου και αφορούν στη δηµοτική ενότητα που εκπροσωπεί.
• Χορήγηση όλων των αδειών λειτουργίας των καταστηµάτων υγειονοµικού ενδιαφέροντος καθώς και αδειών µουσικών οργάνων που εκδίδονται από τις υπηρεσίες της δηµοτικής ενότητας που εκπροσωπεί.
• Ανάκληση – αφαίρεση αδειών λειτουργίας και σφράγισης καταστηµάτων υγειονοµικού ενδιαφέροντος που εκδίδονται από τις υπηρεσίες της δηµοτικής ενότητας που εκπροσωπεί.
• Εποπτεία και συνεργασία µε τον πρόεδρο της δηµοτικής κοινότητας για την επίλυση προβληµάτων.
• Τέλεση πολιτικών γάµων και υπογραφή σχετικών αδειών και πιστοποιητικών.
β) καθ’ ύλην
• Ευθύνη εκπόνησης και ωρίµανσης µελετών ανάπτυξης και εποπτεία αυτών.
• Εποπτεία και ευθύνη επί των θεµάτων διοικητικών υπηρεσιών.
• Εποπτεία, ευθύνη και συντονισµός των θεµάτων, που αφορούν εν γένει στον αθλητισµό και τη λειτουργία των αθλητικών υποδοµών και εγκαταστάσεων του ∆ήµου.
• Υπογραφή πιστοποιητικών γραφείου Ληξιαρχείου και ∆ηµοτικής Κατάστασης.
• Εποπτεία, ευθύνη και συντονισµός επί των θεµάτων ∆ιαφάνειας, τω διαδικασιών του ∆ήµου και της λειτουργίας, όπως και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από το πρόγραµµα «∆ιαύγεια» – Υπεύθυνος ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
• Εποπτεία, ευθύνη και συντονισµός των οργάνων και διαδικασιών διαβούλευσης.
• Εποπτεία, ευθύνη και συντονισµός των θεµάτων Υγιεινής & Ασφάλειας των εργαζοµένων.
10156147_741005595941897_634118061986992499_n2. Ορίζουµε Αντιδήµαρχο τον κ. Γεώργιο Ζτάνη για τη ∆ηµοτική ΕνότηταΑνατολικού Ολύµπου και του µεταβιβάζουµε τις παρακάτω αρµοδιότητες:
α) κατά τόπον
• Εποπτεία και ευθύνη επί των θεµάτων αστικής και δηµοτικής κατάστασηςκαι έκδοση των συναφών πράξεων και βεβαιώσεων και υπογραφή τηςσυναφούς αλληλογραφίας.
• Έκδοση και υπογραφή πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακήςκατάστασης των δηµοτών και βεβαιώσεις µόνιµης κατοικίας.
• Ευθύνη λειτουργίας των δηµοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστηµένεςστη δηµοτική ενότητα.
• Παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δηµοτική ενότητα.
• Εποπτεία και ευθύνη επί των θεµάτων της υπηρεσίας εξυπηρέτησης του πολίτη και λειτουργίας του ΚΕΠ Λεπτοκαρυάς.
• Καταγραφή και διαχείριση θεµάτων καθηµερινότητας των πολιτών που προσέρχονται στο ΚΕΠ Λεπτοκαρυάς.
• Ευθύνη ορθής λειτουργίας του εξοπλισµού που βρίσκεται στη δηµοτική κοινότητα.
• Έκδοση και υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων αρµοδιότητας των διοικητικών υπηρεσιών της δηµοτικής ενότητας.
• Ευθύνη, συντονισµός και εποπτεία διακίνησης των υπηρεσιακών εγγράφων τόσο µεταξύ των υπηρεσιών όσο και προς άλλες υπηρεσίες ή τρίτους.
• Ευθύνη σύνταξης και υπογραφή των συµβολαιογραφικών πράξεων µεταβίβασης ακινήτων προς τρίτους, αγοράς ακινήτων, αποδοχής δωρεών, κληρονοµιών και λοιπών πράξεων που συντάσσονται ενώπιον συµβολαιογράφου και αφορούν στη δηµοτική ενότητα που εκπροσωπεί.
• Χορήγηση όλων των αδειών λειτουργίας των καταστηµάτων υγειονοµικού ενδιαφέροντος καθώς και αδειών µουσικών οργάνων που εκδίδονται από τις υπηρεσίες της δηµοτικής ενότητας που εκπροσωπεί.
• Ανάκληση – αφαίρεση αδειών λειτουργίας και σφράγισης καταστηµάτων υγειονοµικού ενδιαφέροντος που εκδίδονται από τις υπηρεσίες της δηµοτικής ενότητας που εκπροσωπεί.
• Εποπτεία, συντονισµός και συνεργασία µε τους προέδρους των δηµοτικών κοινοτήτων και των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους.
• Τέλεση πολιτικών γάµων και υπογραφή σχετικών αδειών και πιστοποιητικών.
β) καθ’ ύλην
• ∆ιαχείριση και εποπτεία των οικονοµικών θεµάτων του ∆ήµου
• Υπογραφή αδειών που εκδίδονται από την Οικονοµική Υπηρεσία και συγκεκριµένα:
α) των αδειών κοινοχρήστων χώρων,
β) των αδειών αιγιαλού,
γ) των τυχόν αναλογούντων πρόστιµων
δ) των βεβαιωτικών καταλόγων
• Συντονισµός, εποπτεία και ευθύνη των θεµάτων της υπαίθριας διαφήµισης. • Εποπτεία και ευθύνη επί των θεµάτων ∆ηµοτικής Περιουσίας και Προµηθειών.
ΔιονύσηςΦόλιοςΕπιστρέφειΣτονΕΛΓΑ13. Ορίζουµε Αντιδήµαρχο τον κ. ∆ιονύσιο Φόλιο για τη ∆ηµοτική Ενότητα ∆ίου και του µεταβιβάζουµε τις παρακάτω αρµοδιότητες:
α) κατά τόπον • Εποπτεία και ευθύνη επί των θεµάτων αστικής και δηµοτικής κατάστασης και έκδοση των συναφών πράξεων και βεβαιώσεων και υπογραφή της συναφούς αλληλογραφίας.
• Έκδοση και υπογραφή πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δηµοτών και βεβαιώσεις µόνιµης κατοικίας.
• Ευθύνη ορθής λειτουργίας των δηµοτικών υπηρεσιών που είναιεγκατεστηµένες στη δηµοτική ενότητα.
• Παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δηµοτική ενότητα.
• Εποπτεία και ευθύνη επί των θεµάτων της υπηρεσίας εξυπηρέτησης του πολίτη και λειτουργίας του ΚΕΠ Κονταριώτισσας.
• Καταγραφή και διαχείριση θεµάτων καθηµερινότητας των πολιτών που προσέρχονται στο ΚΕΠ Κονταριώτισσας.
• Ευθύνη ορθής λειτουργίας του εξοπλισµού που βρίσκεται στη δηµοτική κοινότητα.
• Έκδοση και υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων αρµοδιότητας των διοικητικών υπηρεσιών της δηµοτικής ενότητας.
• Ευθύνη, συντονισµός και εποπτεία διακίνησης των υπηρεσιακών εγγράφων τόσο µεταξύ των υπηρεσιών όσο και προς άλλες υπηρεσίες ή τρίτους.
• Ευθύνη σύνταξης και υπογραφή των συµβολαιογραφικών πράξεων µεταβίβασης ακινήτων προς τρίτους, αγοράς ακινήτων, αποδοχής δωρεών, κληρονοµιών και λοιπών πράξεων που συντάσσονται ενώπιον συµβολαιογράφου και αφορούν στη δηµοτική ενότητα που εκπροσωπεί.
• Χορήγηση όλων των αδειών λειτουργίας των καταστηµάτων υγειονοµικού ενδιαφέροντος καθώς και αδειών µουσικών οργάνων που εκδίδονται από τις υπηρεσίες της δηµοτικής ενότητας που εκπροσωπεί.
• Ανάκληση – αφαίρεση αδειών λειτουργίας και σφράγισης καταστηµάτων υγειονοµικού ενδιαφέροντος που εκδίδονται από τις υπηρεσίες της δηµοτικής ενότητας που εκπροσωπεί.
• Εποπτεία, συντονισµός και συνεργασία µε τους προέδρους των δηµοτικών κοινοτήτων και των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους.
• Τέλεση πολιτικών γάµων και υπογραφή σχετικών αδειών και πιστοποιητικών.
β) καθ΄ ύλην
• Ευθύνη θεµάτων Αγροτικής – Κτηνοτροφικής – Αλιευτικής Ανάπτυξης και Παραγωγής και Εγγείων Βελτιώσεων.
• Εποπτεία της άρδευσης.
• Εποπτεία, ευθύνη και συντονισµός των θεµάτων που σχετίζονται µε τη λειτουργία των λαϊκών αγορών. • Έκδοση αδειών παραγωγών και εµπόρων λαϊκής αγοράς.
• Ευθύνη λειτουργίας υπηρεσίας άρδευσης, ύδρευσης, αποχέτευσης και καθαριότητας πόσιµου ύδατος.
Kalaitzis_photo_2014 (1)4. Ορίζουµε Αντιδήµαρχο τον κ. Αθανάσιο Καλαϊτζή και του µεταβιβάζουµε τις παρακάτω καθ΄ ύλην αρµοδιότητες:
• Εποπτεία και ευθύνη επί των θεµάτων της ∆/νσης ΠεριβάλλοντοςΠολεοδοµίας & Τεχνικών Υπηρεσιών και Έργων και Ποιότητας Ζωής.
• Εποπτεία, ευθύνη και συντονισµός των θεµάτων που σχετίζονται µε τηλειτουργία, τη συντήρηση κλπ των παιδικών χαρών και των συναφών χώρων, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης του ∆ήµου.
• Εποπτεία και ευθύνη επί των θεµάτων του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας & ∆ιαχείρισης Κρίσεων
• Εποπτεία και ευθύνη για θέµατα Παιδείας.
• Εποπτεία και ευθύνη για την υλοποίηση των προγραµµάτων της Βιβλιοθήκης.
10250270_247502642107401_3228193111508345148_n5. Ορίζουµε Αντιδήµαρχο τον κ. ∆ηµήτριο Γουλάρα και του µεταβιβάζουµε τις παρακάτω καθ΄ ύλην αρµοδιότητες:
• Συντονισµός, έλεγχος και εποπτεία της Υπηρεσίας Καθαριότητας και Πρασίνου.
• Εποπτεία, ευθύνη και συντονισµός των θεµάτων Οδοσήµανσης και Ηλεκτροφωτισµού του ∆ήµου.
• Εποπτεία του εργατοτεχνικού προσωπικού εργοταξίου – αµαξοστασίου του ∆ήµου.
• Εποπτεία, ευθύνη και συντονισµός των θεµάτων που αφορούν τα αδέσποτα ζώα.
• Ευθύνη προγραµµατισµού και κίνησης δηµοτικών οχηµάτων.
• Ευθύνη συντήρησης δηµοτικών οχηµάτων.
• Ευθύνη τροφοδότησης και κατανάλωσης καυσίµων των δηµοτικών οχηµάτων.
Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν µπορούν να εκλεγούν µέλη του προεδρείου του ∆ηµοτικού Συµβουλίου. Η ανάκληση Αντιδηµάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή µε ειδικά αιτιολογηµένη απόφαση του ∆ηµάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύµατος του Αντιδηµάρχου τις αρµοδιότητές του ασκεί ο ∆ήµαρχος. Τις κατά τόπον αρµοδιότητες του Αντιδηµάρχου κ. Γεωργίου Ζτάνη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. ∆ηµήτριος Γουλάρας, ενώ, τις κατά τόπον αρµοδιότητες του Αντιδηµάρχου κ. ∆ιονυσίου Φόλιου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Αθανάσιος Καλαϊτζής.
∆. Όταν ο ∆ήµαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Νικόλαος Λάππας, που αναπληρώνει το ∆ήµαρχο.
Ε. Εκ των ανωτέρω Αντιδηµάρχων αντιµισθίας δικαιούνται οι κάτωθι:
1. ∆ιονύσιος Φόλιος
2. ∆ηµήτριος Γουλάρας
3. Γεώργιος Ζτάνης
ΣΤ.
α) Ορίζουµε τον Αντιδήµαρχο κ. Αθανάσιο Καλαϊτζή Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του ∆ήµου ∆ίου – Ολύµπου και
β) Ορίζουµε τον Αντιδήµαρχο κ. Γεώργιο Ζτάνη Πρόεδρο της Οικονοµικής Επιτροπής του ∆ήµου ∆ίου – Ολύµπου.
Ζ. Οι ανωτέρω οριζόµενοι Αντιδήµαρχοι, συνεργάζονται µε τους αρµόδιους εντεταλµένους ∆ηµοτικούς Συµβούλους.
Η. Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί αρµοδίως, να δηµοσιευτεί µία φορά σε µία ηµερήσια εφηµερίδα του Νοµού Πιερίας και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ∆ήµου ∆ίου – Ολύµπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !