Μόλις 3,5 ώρες θα διαρκεί το ταξίδι από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη για όσους ταξιδεύουν με τρένο.
Το νέο σχέδιο της ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να είναι έτοιμο το 2017, ενώ χθες μπήκαν οι βάσεις με την υπογραφή της σύμβασης για «Ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης
και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας» από την ΕΡΓΟΣΕ και την Κοινοπραξία Τομή ΑΒΕΤΕ - Alstom Transport SA.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 41.297.174,41 ευρώ, ενώ στο πλαίσιο του έργου, θα γίνει ανάταξη και αποκατάσταση των συστημάτων σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, ώστε αυτά να επανέλθουν στην καλή λειτουργική τους κατάσταση αλλά και αναβάθμιση μέσω προσθήκης νέων λειτουργιών.
Παράλληλα, θα εγκατασταθεί καλώδιο οπτικών ινών, θα προστατευθούν οι καλωδιώσεις χαλκού από κλοπές – δολιοφθορές, θα αναβαθμιστούν οι σταθμοί μεταξύ Οινόης - Δαύλειας και μεταξύ Δομοκού – Λάρισας καθώς και η γραμμή Θεσσαλονίκης - Κιλκίς, στο τμήμα Νέας Φιλαδέλφειας και Γαλλικού.
Το νέο σχέδιο της ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να είναι έτοιμο το 2017, ενώ χθες μπήκαν οι βάσεις με την υπογραφή της σύμβασης για «Ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης
και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας» από την ΕΡΓΟΣΕ και την Κοινοπραξία Τομή ΑΒΕΤΕ - Alstom Transport SA.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 41.297.174,41 ευρώ, ενώ στο πλαίσιο του έργου, θα γίνει ανάταξη και αποκατάσταση των συστημάτων σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, ώστε αυτά να επανέλθουν στην καλή λειτουργική τους κατάσταση αλλά και αναβάθμιση μέσω προσθήκης νέων λειτουργιών.
Παράλληλα, θα εγκατασταθεί καλώδιο οπτικών ινών, θα προστατευθούν οι καλωδιώσεις χαλκού από κλοπές – δολιοφθορές, θα αναβαθμιστούν οι σταθμοί μεταξύ Οινόης - Δαύλειας και μεταξύ Δομοκού – Λάρισας καθώς και η γραμμή Θεσσαλονίκης - Κιλκίς, στο τμήμα Νέας Φιλαδέλφειας και Γαλλικού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !